• nyckel­hål
    Äldre 10 Jan 16:24
    2209 visningar
    7 svar
    7
    2209

    Vad tycker ni om enfärgad väst till brudgum?

    Jag undrar vad ni tycker om att ha en enfärgad väst till brudgummen istället för det vanligare alternativet med mönstrad väst.

    :) Tack för era synpunkter!

  • Svar på tråden Vad tycker ni om enfärgad väst till brudgum?
  • Äldre 10 Jan 16:29
    #1

    Menar du enfärgad i samma som kostymen eller i en avvikande färg?

    Även enfärgade västar kan ju ha invävda mönster, utan att de är i någon annan färg. 

  • nyckel­hål
    Äldre 10 Jan 16:30
    #2

    Jag menar i en annan färg, i siden eller vad det är för något material. Menar utan mönster också, alltså helt släta och i en färg.

    Hmm, lite dålig på att beskriva känner jag :)

  • Äldre 10 Jan 16:36
    #3

    Okej, jo men det tycker i alla fall jag är fint. Enfärgat i kostymtyger är också snyggt i sig, men det är mer av en vardagsklädsel.
    Vi ska ha enfärgade västar. Dock inte helt säkert om det kommer vara i moiré eller om de kommer att vara helt släta.

  • Karl19­70
    Äldre 16 Jan 01:27
    #4

    Jag tycker det är snyggt, jag köpte denna, http://www.suitopia.se/sv/accessories/product/282/

  • Äldre 5 Mar 06:42
    #5
    Karl1970 skrev 2011-01-16 01:27:05 följande:
    Jag tycker det är snyggt, jag köpte denna, www.suitopia.se/sv/accessories/product/282/
    Hur tycker du att den är i materialet? Såg att det var i polyesterdupion. Känns det som ett bra material, inte "plastigt"?
  • lyckli­g75
    Äldre 25 Mar 23:03
    #6

    Detta tycker jag är snyggt att man har väst i samma färg som kostym och väljer färg på kravatt http://shop.byeneroth.com/sv/vastar/svart-sidenvast-med-slag-och-stakrage.html

  • theman­dys
    Äldre 26 Mar 15:15
    #7

    Tycker att det är jättesnyggt! Min blivande kommer att ha en enfärgad väst i typ thaisiden, och då är ju matrialet i sig så fint att inga mönster behövs :)


Svar på tråden Vad tycker ni om enfärgad väst till brudgum?