• Gottblåbär

Någon som vill sälja Knoppa lakan lr annan dekoration

Känns så onödigt och dyrt att köpa allt nytt. Så vill någon sälja Knoppa Lakan eller någon annan dekoration så kan ni hojta till :)

• Svar på tråden Någon som vill sälja Knoppa lakan lr annan dekoration
  • Moster Stina

Knopp lakan brukar typ alltid att finnas på köp o säljhörnan till höger.

I dag köpte jag själv 24 nya lakan från IKEA.
    Kommer sälja dem till sommaren först, men jag lovar att du kommer hitta andra svar!
    Lycka till!

• Gottblåbär

Jag fick inte upp någonting på sälj sidan =( Kanske blev något fel. Annars kan du höra av dig, behöver dom i augusti :)

• Moster Stina
    Gottblåbär skrev 2011-01-09 19:59:11 följande:
    Jag fick inte upp någonting på sälj sidan =( Kanske blev något fel. Annars kan du höra av dig, behöver dom i augusti :)
    Ja, jag lär ju ha en massa över då...men jag LOVAR dig att du kommer att hitta massor av erbjudanden här, innan dess. Kommer säkert en bit in på vårkanten när folk hinnit gifta sig.

Och dekoration kommer du också hittar MASSOR av. Lovar! Själv har jag köpt massor av Gelej-lyktor på IKEA, och dem räknar jag kallt med att kunna sälja efteråt. Men jag kan annars rekommendera sådana varmt. De kostar väl typ 9 kr för fyra stycken, och de har varit väldigt fina och stämningsfulla på bröllop jag varit på!

Och fiberväv tycker jag du skall tänka på som dekoration! Antingen på bord eller i taket. Superbilligt, men superflott!
    Lycka till!
  • 4Juni2011

Jag kommer efter 4 juni att sälja ca 75-80 st knoppalakan,  lika många champagneglas, ca 20 st glasfat till blockljus, ca 20 st glasskålar till 1 ros.

Svar på tråden Någon som vill sälja Knoppa lakan lr annan dekoration