• Meguet
    Äldre 9 Jan 12:34
    2612 visningar
    14 svar
    14
    2612

    Kostym från suittoipa?

    Hej!
    Jag undrar om det är någon som har erfarenhet från http://www.suitopia.se/sv/ ?
    Skriv gärna och berätta om vad du tyckte om dem isf!

    - M 

  • Svar på tråden Kostym från suittoipa?
  • 1700ta­l
    Äldre 9 Jan 14:04
    #1

    Har inte handlat där än men vi ska beställa honom. Har beställt massa tygprover och haft en del mailkontakt med dem och de är väldigt servicemindiga och allt jag läst om dem på forum osv har varit enbart positivt!

  • Meguet
    Äldre 9 Jan 19:11
    #2

    Vad skönt att höra! Då ska vi oxå beställa tygprover snart!
    Tack för svar! (: 

  • Gudvad­spänna­nde
    Äldre 10 Jan 16:49
    #3

    Vi köpte därifrån och var jättenöjda, mannen har handlar därifrån flera gånger sedan dess och det verkar vara mycket bra..

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 16 Jan 12:21
    #4

    åh va bra med den här tråden! Vi funderar mycket på detta. är tygproverna gratis?

  • MaybeB­ride09
    Äldre 16 Jan 12:33
    #5
    EmmaochTommy skrev 2011-01-16 12:21:31 följande:
    åh va bra med den här tråden! Vi funderar mycket på detta. är tygproverna gratis?
    enligt hemsidan är de gratis om du beställer kläder från sidan inom tio dagar efter att du fått proverna. 
    1 oktober 2011 säger jag JA
  • Karl19­70
    Äldre 16 Jan 15:58
    #6

    Jag har flera stycken, inklusive den jag hade på bröllopet, bara bra saker att säga om dem.

    Mvh
    Karl 

  • jeami1­74
    Äldre 16 Jan 16:20
    #7

    Min systers fästman är väldigt lång och smal vilket gör att han har svårt att hitta "vanliga kostymer" han har beställt flera gånger från suitopia och är kanon nöjd. Vi kommer beställa kostymen därifrån.

  • Petrai­london
    Äldre 17 Jan 09:20
    #8

    Min man hade jättestora problem med att hitta en kostym som passade hans kropp så Suitopia var nästan enda alternativet för honom. Han köpte förövrigt denna förra veckan, han ser såååå cool ut, undrar om han kommer våga bära den ngn gång.  :) http://www.suitopia.se/sv/accessories/product/218/

  • Meguet
    Äldre 17 Jan 12:14
    #9

    Vad mycket positiv kritik de fått! Vad bra, då ska vi också beställa därifrån! Tack så mycket!

  • Äldre 17 Jan 13:43
    #10

    Vi beställde! 

    Mätte och mätte, flera gånger olika personer men kom fram till samma mått, men när kostymen kom satt den som en hösäck! =( Som tur var är min mammas faster sömmerska så hon sydde in rubbet. Tur också att vi var ute i god tid. 

    Välsydd dock! 


  • Gudvad­spänna­nde
    Äldre 6 Feb 22:15
    #11

    Hur blev den?

  • Sassab­rassam­andelm­assa
    Äldre 9 Feb 23:20
    #12

    Jag köpte ifrån www.suitopia.se åt min Man, det blev jättebra, tog ca 3 veckor. Byxorna var lite för långa, men Suitopia betalade alterationen, för att vara helt ärlig så tror jag han hade fel skor på sig när vi mätte..

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 11 Feb 21:18
    #13

    ok. Ja det verkar svårt att mäta. Ska fråga min sömmerskavän om hon kan mäta min finis:)

  • mintur­snart
    Äldre 16 Mar 09:08
    #14

    Vi använde www.suitopia.se, det var lätt som en plätt att mäta och det blev kanon fint..

Svar på tråden Kostym från suittoipa?