• hjärtaGlenn

    Små flaskor

    Jag har hållt på att leta på nätet efter småflaskor som är tomma och som är ca 4 cl stora. Är det någon som har nån idé vart man kan få tag i såna? Verkar omöjligt =( Tackar på förhand! =)

  • Svar på tråden Små flaskor
  • VitaminA

    nu har jag visserligen inget tips, men jag blir såå nyfiken, vad ska du göra med dom?

  • hjärtaGlenn

    Ursäkta att jag inte svaret tidigare!
    Tusen tack för svaren =)
    VitaminA: Jag hade tänkt att ha avecen i dom. Att vi skulle ha en skål med is i som alla småflaskor stod i och sen fick man ta en flaska till kaffet =)

  • BlackWIngedAngel

    Måste bara tipsa om Pärltorget:

    www.parltorget.se/forvaring.html

    Jag har beställt flaskor från dem och de var både trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Jag beställde en större mängd flaskor därifrån och tyvärr hade ett par av flaskorna gått sönder i posthanteringen. (Svårt att packa så många på ett säkert sätt.) Jag kontaktade dem och fick nya flaskor istället för de trasiga på bara ett par dagar. De svarade dessutom snabbt på frågor. Så, det kan jag rekommendera! :)

  • Bröllop201187

    Eller så kan du göra som oss att be några restauranger att spara tomma snapsflaskor små.

    Och sedan när du får hem dom lägg dom i blöt och ´diskmedel så har du tomma småflaskor..

    Så ska vi göra iallafall

  • hjärtaGlenn
    BlackWIngedAngel skrev 2011-01-21 23:16:18 följande:
    Måste bara tipsa om Pärltorget:

    www.parltorget.se/forvaring.html?type_forvari...

    Jag har beställt flaskor från dem och de var både trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Jag beställde en större mängd flaskor därifrån och tyvärr hade ett par av flaskorna gått sönder i posthanteringen. (Svårt att packa så många på ett säkert sätt.) Jag kontaktade dem och fick nya flaskor istället för de trasiga på bara ett par dagar. De svarade dessutom snabbt på frågor. Så, det kan jag rekommendera! :)
    Dom flaskorna var jättesöta! Tror nästan jag ska beställa dom isf =)
    Tack så jättemycket för tipsen allihopa! =)
Svar på tråden Små flaskor