• Carrosell

Tårtor från Citygross.

Hej alla där ute,
    Tänkte höra om det är någon som beställt bröllopstårtorna från citygross?

Jag var ute och pratade med dem i butiken i veckan och de var jätte trevliga. Jag skulle dock ringa till husmorn i veckan för att höra mer.

Jag undrar bara om det finns någon som beställt från dem? Hur va tårtorna? va ni nöjda? Fanns det mycket att välja på? Du kanske tom har någon bild på tårtan/tårtorna...

/Carro

• Svar på tråden Tårtor från Citygross.
  • Carrosell

Ingen som har erfarenhet av Citygross?

• danicalifornia

har bara köpt sjukt gott fikabröd där och deras kladdkakor!!! GALET gott!!!!!

• Dannika

FIck du något prisförslag? Också nyfiken... =)

• Carrosell

Deras tårtor kostar 14kr/bit. Helt ok om du frågar mig.
    Då kan du välja vad du vill ha för fyllning och utseende :)

• Emblas Mamma

Jag har hört jättebra om city gross tårtor!
    Dom ska tydligen vara supergoda!
    Man får ju som du säger välja fyllning och allt. Men det kan ju bli dyrare eller billigare vad man nu väljer..
    jag ska själv prata med dom som gör tårtorna för city gross och diskutera allt med dom i början av nästa månad..

:)

• AnnaJacob

Oj detta låter ju spännande och billigt!
    Jag har aldrig hört att citygross gör tårtor. Snackar vi en "riktigt" bröllopstårta med våningar, eller "bara" vanliga prinssestårtor? 
    Vilket citygross är det ni har besökt?

• Emblas Mamma
    AnnaJacob skrev 2011-02-06 16:32:09 följande:
    Oj detta låter ju spännande och billigt!
    Jag har aldrig hört att citygross gör tårtor. Snackar vi en "riktigt" bröllopstårta med våningar, eller "bara" vanliga prinssestårtor? 
    Vilket citygross är det ni har besökt?
    det går med säkerhet få vad du vill.
    Jag kollade med en som jobbade på city gross om det gick att få våningstårta - och till lite mer pris så är det klart det går!
    Det är nog inte så billigt som 14kr/biten men ändå mycket billigare.
    Ska åka och höra med deras "bageri" som dom har någon helt annan stans, och sen ska jag jämföra lite priser på andra ställen med.
  • Heloise

Vi beställde både tårtor och kuvertbröd ifrån citygross. Inga bröllopstårtor, eller inga speciella "bröllopstårtor" men det var tårtor och de serverades på vårt bröllop haha.

Ialla fall vi valde hallonmoussetårtor med mörkchoklad. beställdes 3 stora 20bitars tårtor( runda) de var jättegoda och fina och framför allt billiga. tror vi betalde 600kr för 60bitar, dvs 200kr för 20bitar ergo 10kr biten.

Ska försöka hitta en bild på dem, har för mig att jag ska ha en. Vi hade egen caketopper, ett smurfbrudpar som vi köpte på br leksaker och min man målade smurfans hår brunt( jag är brunett). Alla tyckte att tårtorna var fantastiskt goda. Vi är jättenöjda, och anlitar alltid citygross för tårtor, kuvertbröd etc.

• Heloise

nu finns det två bilder inlagda.

Svar på tråden Tårtor från Citygross.