Vitt bröllop/dukat i vitt?
Har sett fantastiska bilder på några bloggar där folk anordnat vita bröllop/dukat i vitt. Är det någon här som har erfarenhet och/eller bilder??
Tack på förhand...
Har sett fantastiska bilder på några bloggar där folk anordnat vita bröllop/dukat i vitt. Är det någon här som har erfarenhet och/eller bilder??
Tack på förhand...
*puffar* undrar oxå?
hej har tyvärr ingen erfarenhet men jag kan tänka mih att det blir jätte fint=) bara sett bilder och tycker det är vackert och stilrent:)
www.myheart.se/44-dekorationer
www.celebrations.se/shop/
har varit inne på dessa sidorna och hittat jätte fina stenar som man kan ha på bordet i mitten lr så som kan passa fint till vittbröllop, finns så man kan välja efter färg tema och se vad som finns för roligt och fint pynt. finns även fina bordsplacerings kort där=)
sj ska vi ha vitt och vinrött tema min sambo ville inte ha rosa tema:P hehe=)
vita dukar och vinröd löpare eller fina diamantstenar i transparant och vinrött=)
lycka till
Och så kommer jag naturligtvis alldeles som jag brukar tipsa om
FIBERDUK!
Var på ett bröllop förrförra sommaren som var sagolikt vackert i festlokalen.
Det såg mycket dyrt och flott ut, men när jag pratade med kvinnan som fixat allt detta så berättade hon att det bara var jättebillig fiberduk. (odlingsväv, som man kan köpa på Biltema, Granngården, Plantagen, m.m.)
Hon hade det på borden, men det kan man ju göra som man vill. Men det vackraste var att det hängde som slöjor i taket. (man kan spänna typ tre tvättlinor läng med taket, någon meter ner, och sen hänga fiberväv tvärs över)
Jag skulle så gärna vilja visa bilder på hur det såg ut, men har tyvärr inga!
Men för ett tag sen var det någon som lade in dessa bilder så att du får lite känsla för skrirheten.
Ska verkligen försöka kopiera in dem här.
Nä det gick inte.
Men då vill jag tipsa om denna sida. Här kan du blanda olika färger med varandra och se förslag.
Vitt och grönt är t ex superfint ihop.
Show older phttp://theperfectpalette.blogspot.com/search/label/Plumosts
NEEEEJ det gick inte att gå in på sidan! SUCK!
Försökte i alla fall!
Jag vet itne om man kan åka på kontraktsbrott lr något om man publicerar andras bilder? *Skraj* men jag såg fiberväv på ett foto på en blogg i veckan å blev lite impad, hade gärna sett hur det såg ut i taket...
så här är länken istället.
http://brollopstips.blogspot.com/2009_09_01_archive.html
tycker de har skapat det mycket fint!!
Moster Stina! Det lutar jag med åt men som grundplåt. Ska ha ballonger med å lite rosa liljor. När gifter ni er å när kommer barnet? Ert Första?
Moster Stina skrev 2011-01-05 17:36:51 följande: