• Needlecushion

Smink och hår Örebro

Jag söker ngn som ni kan rekommendera är bra på hår och smink i örebro, det behöver inte nödvändigtvis vara samma person som gör det men kan vara smidigt.

Det behöverr inte heller vara på salong om ni känner ngn som är bra ändå.

• Svar på tråden Smink och hår Örebro
  • Klantus

"Louise H" är bra på hår iaf.. Å förmodligen även på smink :)
    Är en salong på Nygatan..

• Needlecushion

ok vet du vad hon tar, på ett ungefär? Kan ju kolla det sj men e lite lat :)

• Lysdioda

P&Co har väldigt gott rykte (och höga priser) och du kan se mer på deras hemsida, under portfolio. http://pco.se/index.asp

Jag tycker de gör supersnygga retrohår om man kollar styling på modevisningar och av personal och inte bara bilder på brudar.

Jag vet att de börjat med smink numer också, men jag vet inte så mycket om det.

Min kompis gjorde sitt på Salong Coquette för 5 år sedan, den frisören jobbar fortfarande kvar. Kompisen var superdupersnygg i hår och smink!

Själv har jag inte bokat nåt än, håller på att känna mig för. Jag kommer dock ha en kompis som gör sminket.

• Needlecushion
    Lysdioda skrev 2011-01-02 19:11:53 följande:

P&Co har väldigt gott rykte (och höga priser) och du kan se mer på deras hemsida, under portfolio. pco.se/index.asp

Jag tycker de gör supersnygga retrohår om man kollar styling på modevisningar och av personal och inte bara bilder på brudar.

Jag vet att de börjat med smink numer också, men jag vet inte så mycket om det.

Min kompis gjorde sitt på Salong Coquette för 5 år sedan, den frisören jobbar fortfarande kvar. Kompisen var superdupersnygg i hår och smink!

Själv har jag inte bokat nåt än, håller på att känna mig för. Jag kommer dock ha en kompis som gör sminket.

Jaa jag har ingen jättebudget och har ett krångligt hår så beh ngn som kan hår. så om salong coquette e bra på hår så kanske man ska kolla dit :)

så de gör smink oxå?

Sminket gör jag aldrig sj inför en sån där dag så det måste vara ok. har de provsminkning innan o så?
  • Klantus

Jag har faktiskt ingen aning om vad de tar men de har säkert en hemsida att kika på.. Bara att googla på Louise H :)

• Needlecushion
    Klantus skrev 2011-01-02 19:33:59 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning om vad de tar men de har säkert en hemsida att kika på.. Bara att googla på Louise H :)
    ok, ingen hemsida men nr så man kan ju knalla in ngn dag el ringa :)
  • Klantus
    Needlecushion skrev 2011-01-02 19:37:50 följande:
    ok, ingen hemsida men nr så man kan ju knalla in ngn dag el ringa :)
    Ja vad jag vet så är alla frisörer som jobbar där kanonbra! Har aldrig hört nån varit missnöjd.. :)
  • Needlecushion
    Klantus skrev 2011-01-02 19:54:49 följande:
    Ja vad jag vet så är alla frisörer som jobbar där kanonbra! Har aldrig hört nån varit missnöjd.. :)
    nej det verkar vara bra frisörer när man googlar på dem, men dyra oxå. hmm får se om jag kan dra in på ngt annat. :)
  • augustibrud 2011

Hej
    Min vän äger P & Co, hon ska göra mitt hår och smink 20 augusti, rekommenderar dom starkt, båda två frisörerna är jätteduktiga.

• Needlecushion

Ja det verkar finnas några bra. Men jag får se. kanske blir man olar och dolar fram ett alternativ :P

• anliro

På salong coquette finns en jätteduktig frisör som heter sandra! Hon är grymt bra vad gäller hår till bröllop och hon gör även smink om man vill det. Hon är inte makeupartist, men duktig på att fixa smink ändå. Har ingen koll på vad hon tar dock.

• Needlecushion

ok, jag har hittat en duktig via en bekant, jag kunde komma förbi i dagarna som var o provade en håruppsättning som blev sååå fin. O hon var så lätt o tala med o vi förstod varandra o det klickade helt enkelt så jag e nöjd, nu ska jag bara ordna make-up. :) allt börjar lösa sig, känns så bra!

Svar på tråden Smink och hår Örebro