• ceybitz

Varning för bandet!

Vill bara varna alla de framtida brudarna här på bröllopstorget för ett band som heter Mechanic Roots. De kommer från växjö.
    Du skulle ha spelat på vårat bröllop på nyårsafton, men kom aldrig.
    När jag ringde till dem 2 h innan vigseln sa de bara att de inte skulle komma. De hade avbokat "någon dag tidigare" "via mail". Detta mail existerar ej och jag hade ingen aning om att man kunde avboka en spelning någon dag innan utan att ringa till oss!

För att bespara alla brudar det som jag kände i det ögonblicket ber jag e att inte välja detta band!

Mvh Malin

• Svar på tråden Varning för bandet!
  • Kattpoet

Men de ska ju vara  på turne i Österrike  nu....  De kunde ju ha sagt till er tidigare, de har ju vetat om det sen i  början av December!

Jävlig dålig stil! 

• ceybitz

Vi hade tur som hann stanna och köpa högtalare (för flera tusen kronor) på väg till vigseln, sedan fick vi köra på spotify i mobilen. fungerade finfint! men hade önskat att jag vetat om allt tidigare så jag hunnit göra några spellistor och sånt...! var mycket folk som pillade och bytte låtar hela tiden, och det blev väl kanske inte de låtar jag önskat. t.ex. dansade jag aldrig med min pappa för att det bara var "discolåtar".

• Emelie 87

Jag har aldrig hört talas om Mechanical Roots och just nu känns det inte som jag vill det heller.

• elisabettan

Vilka vidervärdiga personer. FY KATTEN säger jag bara. Så bra att det löste sig ändå. Hoppas verkligen att ni inte hade hunnit betala någion handpenning till dem.

• Sebastiána

Det bandet hamnar på min svarta lista direkt!

• Needlecushion

De verkar inte bry sig om att andra tycker en sån här dag betyder så pass mycket som den ändå gör.. vet hur det är med spotify och många klåfingriga gäster och sj utnämnda dj´s...

• ceybitz

vi visste att de skulle på turné. det var avtalat att de skulle åka hem samma kväll eftersom deras flyg inte gick förrän 1/1 på kvällen.
    talade med frontmannen i måndags och då verkade det inte vara några som helst problem..
    tackar min lyckliga stjärna för att jag hade lite is i magen och inte betalade dem som de ville, i förskott, utan hade med mig kontanter.
    håll er ifrån detta band så gör ni er själva en tjänst! =)

• Syrinx

Usch så dåligt!!! Blir så arg och ledsen att det finns såna människor, som inte kan vara ärliga med vad som gäller! Vad bra att du hade sån is i magen gällande betalningen och att det dessutom gick att lösa musiken på annat sätt. 

Vill också passa på att säga att långt ifrån alla musiker är så, de allra flesta är trevliga och professionella!  

Svar på tråden Varning för bandet!