2010 2010 skrev 2010-12-29 12:52:48 följande:
Hur var deras ringar? Funderar på att beställa därifrån, men bor långt därifrån så kan ju inte åka och titta. Ser ju bara det lilla på hemsidan.
Ringarna var mycket fina, men jag rekommenderar att prata med Mikael själv som gör ringarna för att få bästa personliga service om du nu skulle åka dit i alla fall. Alternativet är ju att du kan ringa honom, men prata då med Mikael!
Annars tyckte jag att hemsidan gav en bra bild av ringarna, möjligtvis var det bra att se ringarnas olika slipningar i verlkigheten. Fast även där räcker det egentligen med hemsidan eftersom dom har fotats i två olika slags ljus.
Som sagt, ringarna var det inget fel på men var försiktig med att priset inte skenar iväg eftersom det lätt kan göra det om man vill ha stenar och så. Dom använder sig av stenar av väldigt hög kvalité som är jättebra, men det kostar därefter också. Så, om man inte känner för att lägga ut mycket pengar på just stenarna (ett otränat öga ser inte skillnad på om stenarna är av superbra kvalité och bryts perfekt i ljus eller om dom har lite sämre kvalité, beror väl lite på hur stenarna sitter i ringen också antar jag) så får man passa sig lite!
Hoppas jag var till någon nytta! =)