Åsikter tack
Skall ha utomhusbröllop i slutet av sommaren och tänkte av olika personliga skäl ha en droppformad brudbukett med gula rosor och björkris.
Vad tror ni om det?
Skall ha utomhusbröllop i slutet av sommaren och tänkte av olika personliga skäl ha en droppformad brudbukett med gula rosor och björkris.
Vad tror ni om det?
Låter verkligen jättemysigt!
Jag ska med ha gula rosor och något grönt till det.. Tycker verkligen det låter somrigt och fint! Kör på det!
Men skulle vara roligt att få se en bild om det fanns någon:)
Å så fint, den skulle jag gilla. Vad roligt att ha in lite skog i buketten
Det kanske kan vara svårt att få tag i björkris i slutet på sommaren? Här (Göteborg) är ofta björkarna uttorkade om det varit en bra sommar. Sedan vet jag att de skrumpnar eller torkar fort, eftersom björken är ett riktigt törstigt träd. Men annars kan det nog vara väldigt effektfullt.
Här kommer lite bilder på buketter med rosor åt det gula hållet. Jag är själv helt förälskad i gula rosor och funderar på något i stil med den översta buketten men utan pärlorna och lite murgröna runt om (lite som i sista bilden).
Strömborg2011: I detta fall bryr jag och min bm oss inte om blomsterspråket. Att vi väljer just gula rosor och björkris har en mycket speciell betydelse för oss.
SnartFruSir: Här hos går det bra med björkris då ännu, men som bor vi ju lite längre norrut också :)
passionsblomman/sms å fotboll: Tack :) Tänkte vi skall ha knalligt gula rosor och björkris. Droppformat.