Hår & Makeup I Sthlm-tips!
Hej,
Är det någon som har tips på makup/hår artist som kommer hem till en i Stockholm?? Har redan kontaktat 3 olika som är bokade på min dag :(
Hej,
Är det någon som har tips på makup/hår artist som kommer hem till en i Stockholm?? Har redan kontaktat 3 olika som är bokade på min dag :(
Hej
När jag var gäst på en väns bröllop så anlitade vi en tjej som heter Madeleine i Stockholm, hon gör hembesök. Jag kan verkligen tipsa om henne då hon var väldigt flexibel och det var väldigt viktigt för min kompis som gifte sig.
Hör du av dig till henne kan hon säkert ordna en tid som passar dig, hennes hemsida är m-joy.se, kolla där!
MVH Lisa Nilsson, Stockholm
Tack!
Jag ska kolla direkt.
Hej!
Jag kan rekommendera en tjej som heter Christina som fixade min kompis när hon gifte sig.
Först och främst blev både smink & hår skitsnyggt, sen så var det smidigt att hon faktiskt gjorde hembesök och att man slapp springa till någon salong. Extra pluspoäng också för att Christina var pålitlig och punktlig (vilket är ganska viktigt med tanke på att bruden redan var stressad nog).
Här är websidan: http://makeupbycc.carbonmade.com
Lycka till!
Tips: www.envyme.se
2500 kr för hår och smink (tror jag att jag betalade)
Jätte duktiga! =)
Hej!
Jag vet inte exakt vad min kompis betalade Christina, men vet att hon nämnde att det var ett bra pris.
Det enklaste kanske är att kontakta make-up artisten direkt? Finns kontaktuppgifter på websidan...
hej !
Kan tipsa om en tjej som sminkade mig på min förlovning och d blev hur snyggt som helst hon kommer hem och har bra priser. du kan maila henne på susy_982@hotmail.com.
lycka till!
sandra
Hej!
Jag letar också efter tips på någon i Stockholm som kan komma hem till en på bröllopsdagen och sminka och fixa håret. Hon som jag hade bokat mailade och meddelade att hon behövde ställa in... Så jag puffar upp tråden lite och hoppas på fler svar. Har hört mig för hos en massa olika men många är redan uppbokade för sommaren.
Är det någon som vet något om en tjej som heter Sandra Joelsson eller hur man får tag på henne? Har läst om henne i gamla trådar på BT men inte lyckats hitta några kontaktuppgifter till henne.
Till TS: Jag har ingen egen erfarenhet av någon men en av de jag har kontaktat som verkar bra och har bra pris heter Josefin Dufbäck. Googla så hittar du hennes hemsida. Tyvärr var hon redan uppbokad 2 juli.