Fotograf i Norrtälje
Hej,
Jag behöver hjälp att hitta en bra fotograf i Norrtälje till i sommar! vi sk gifta oss i början på juni :) Så nu letar vi efter en bra fotograf som inte tar allt för mkt betalt :)
Någon som har tips??
Hej,
Jag behöver hjälp att hitta en bra fotograf i Norrtälje till i sommar! vi sk gifta oss i början på juni :) Så nu letar vi efter en bra fotograf som inte tar allt för mkt betalt :)
Någon som har tips??
kolla med Matilda på Bäckers Foto, om hon inte är för upptagen då ;)
www.backersfoto.se/
kolla med orasisfoto.se . De utgår från Åkersberga men fotar lite överallt som det ser ut från deras hemsida..
Vi har bokat www.2brides.se, två tjejer varav en kommer från Norrtälje. De har en massa olika paketalternativ, allt från bara porträtt till verkligen lyx-heldagspaket. Vi har bokat ett lite mittemellan, känns som att man får mycket för pengarna...
Tack för era tips :)
Mia Lewell är från Norrtälje och fotar bröllop. www.mialewell.se
Skulle rekommendera Matilda Bäcker som någon ovan gjort, hon är väldigt duktig och gullig!
Jag kan tipsa om Lars Virdeby. Han fotade oss i Gimo så Norrtälje bör inte vara något problem (han utgår från Sthlm). Väldigt proffsigt och lätt att ha att göra med. Självklart var vi också supernöjda med bilderna, annorlunda fast ändå klassiska... gå in på virdeby.se och se efter själv!
MVH Jennifer
Letar också fotograf i norrförort. Mycket handlar ju om vilken stil man vill ha på sina bilder och hur mycket man är villig att betala. Själv har jag kontaktat Mia Lewell idag för att höra om hon är ledig "vårt datum". Fina bilder (enligt mig och min blivande) och bra priser... Hoppas att du hittar någon bra!
Såg att weddingpictures (som jag funderar på att boka småningom) har fotat ett bröllop i Norrtälje skärgård
weddingpictures.se/fotogalleri/sofi-michael/
Finns olika prispaket, kanske något som passar din plånbok. Själv funderar jag som någon här sa på att ta ett mellan alternativ.
Hej,
Vi ska träffa Joachim från yesido.se om två veckor! Superbra priser. Så jag hoppas det blir han som ska fota vårt bröllop!
Tack för alla tips!