• min hemlighet

var hittar jag hårnålar med strass?

min butik har inte längre kvar de hårnålar med strass som jag spanat in för ett tag sen (utgått ur sortiment) så nu behöver jag hitta på något annat ställe. helst på nätet så jag kan klicka hem för chansen att jag tar mig till en större ort (med fler butiker) innan trettondagen är i stort sett obefintlig.
    det ska vara hårnålar med strasset på kanten av nålen - alltså inte liggande längs med utan fastlimmad på kortsidan.... svårt att förklara

har någon nån aning om vart jag ska leta?

• Svar på tråden var hittar jag hårnålar med strass?
  • SnartFruSir

Menar du typ överst på "kärringbenen"? Jag har köpt både med strass och med pärlor på Glitter. Men om du inte kan ta dig till en fysisk butik så kanske mitt råd inte funkar ändå:/

• stellastella

jag köpte mina på www.tiaror.se de hade ganska mycket att välja på och var snabba att leverera.

• JoR

Jag köpte sådana jag tror att du menar på Rusta (av alla ställen). 2 st för 15:-.

• turbovampyria

Det beror på vilken sort du vill ha. Jag köpte strasshårnålar  i form av blommor på tradera. Kostade 170kr inkl frakt för 6st.

• min hemlighet

hmmm, varför syns inte mitt svar #4??

i alla fall så skrev jag:

- det är sånna som finns på glitter som jag vill ha men jag kommer inte hinna dit, det tar minst 1.5 h enkel väg med bil

- strasset på dom på rusta sitter på "fel ledd", det ska sitta på kortsidan/toppen av nålen

- jag har letat på både tradera och ebay och håller med om att det finns mycket fint men jag vill helst ha enkla stenar (inte blommor eller stjärnor) och det är det jättesvårt att få tag på =(

• primaballerina

Prova perukshopen i sthlm...tror du kan ringa och få det hemskickat. Vet att dom har såna hårnålar =)

Svar på tråden var hittar jag hårnålar med strass?