• grönvit2011

    Hobbyfotogra Skåne sökes!!

    Är det någon som har ett bra tips på någon bra fotograf i Skåne, gärna en hobbyfotograf  som är lite billigare så man kan ha han/hon med hela dagen?????

  • Svar på tråden Hobbyfotogra Skåne sökes!!
  • förlovadflicka

    elinolsson.se/
    Vi ska ha Elin Olsson, hon verkar jättebra, jättetrevlig och jättebillig :) Vi har ju inte haft henne än men ett tips. :) Hon bor i Halmstad men om jag inte missminner mig stod det på hennes hemsida att hon kan ta sig ner till skåne också :)

  • förlovadflicka

    Man får förresten alla bilder hon tar :)

  • grönvit2011

    TACK!
    Såg verkligen jättebra ut på hemsidan, när ska ni anlita henne? Vet du priser?

  • U and I

    Vi ska anlita Lena Malmöström på www.festochfoto.se. Hon tar jättefina bilder och har bra priser. Är dessutom väldigt trevlig att ha att göra med och mån om att vi ska bli nöjda.

  • förlovadflicka

    Måste bara säga om blommorobilder, träffade henne på bröllopsmässan i Wapnö och visst, hon var trevlig och så men jag tycker varken bilderna eller blommorna var fina, väldigt väldigt flummigt var det...

  • Houdini1

    Jag hade Blommorobilder när jag gifte mig, hon gjorde alla mina blommor och fotade.,

    Och jag kunde inte vara mer nöjd min bukett är bara JAG och bilderna är i vanliga ordning helt underbara.

    Hon tar underbara bilder, så jag fattar inte vad förlovad flicka snackar om.

    PMa mig om ni vill veta mer om blommorobilder

  • grönvit2011

    Någon som vet vad Lena Malmström tar för pris? Hittar inget på hemsidan.
    Hennes bilder var ju underbara!

  • förlovadflicka
    Houdini1 skrev 2010-12-21 13:40:30 följande:
    Jag hade Blommorobilder när jag gifte mig, hon gjorde alla mina blommor och fotade.,

    Och jag kunde inte vara mer nöjd min bukett är bara JAG och bilderna är i vanliga ordning helt underbara.

    Hon tar underbara bilder, så jag fattar inte vad förlovad flicka snackar om.

    PMa mig om ni vill veta mer om blommorobilder
    Dina är säkert fina, men det hon hade där var inte så fint när man gick och jämförde :)
  • Houdini1
    förlovadflicka skrev 2010-12-21 14:13:49 följande:
    Dina är säkert fina, men det hon hade där var inte så fint när man gick och jämförde :)
    Jag har sett masor av hennes fotografier så....

    Vad har du för intresse av att svartmåla henne?
    Har du tittat på hennes hemsida?
  • förlovadflicka
    Houdini1 skrev 2010-12-21 14:28:16 följande:
    Jag har sett masor av hennes fotografier så....

    Vad har du för intresse av att svartmåla henne?
    Har du tittat på hennes hemsida?
    Ja, det har jag och jag tycker inte det är så fint personligen, jag tycker om lite mer traditionella bilder... Ta det lugnt, jag sa bara vad jag tyckte, det betyder väl inte att jag vill svartmåla henne heller, vi ska väl tipsa varandra här?
  • Houdini1

    Jag har lagt upp några bilder i mitt galleri som Annely tog på oss.

  • Lindahl

    elvanfoto.se

    Fredrik som har det fotograferade vårt bröllop nu på nyårsafton....har fått 4 bilder skickade till mig redan för att vi skulle få se hur det blivit och jag är imponerad, blev supernöjd!!!!
    Han finns i Löddeköpinge...

  • Lindahl
    Lindahl skrev 2011-01-05 08:50:37 följande:
    elvanfoto.se

    Fredrik som har det fotograferade vårt bröllop nu på nyårsafton....har fått 4 bilder skickade till mig redan för att vi skulle få se hur det blivit och jag är imponerad, blev supernöjd!!!!
    Han finns i Löddeköpinge...
    Har nu fått resten av bilderna av vår fotograf...några av dem kan ni se i mitt galleri...
    Rekommenderar honom varmt till alla som går i giftastannkar och vill ha bilderna med det där lilla extra....
  • Mariahove

    Vi ska ha Martin Grengby från Kristianstad. Har varit fotograf tidigare men arbetar numera som lärare. Hoppar dock in på hobby som fotograf. Kanon duktig. Och dessutom mkt vettiga priser. Han tycker om att ta fotot bra fårn början och redigerar inte massa som andra fotografer kan göra för att få fram ett bra slut foto.
    Vet ej om han har en hemsida men du kan få hans nr.

Svar på tråden Hobbyfotogra Skåne sökes!!