• Fragola

Bröllopstårts tips i Stockholm

Hej,
    Vi kommer att ha en 4-rätters middag och innan det lite tilltugg till skumpan. Jag undrar nu hur ni gör med tårtan? Vart kan man beställa tårta i Stockholm? Vi har kollat runt lite och d flesta ligger på 60 kr/bit, vilket blir mkt när vi kommer att ha ca 80-90 gäster. Är det någon som har provat Icas  tårtor??  Är det jätte stor skillnad??? Förutom i pris då :) VI vill inte spendera hur mkt som helst på den eftersom vi tror att folk kommer vara ganska mätta efter middagen.

• Svar på tråden Bröllopstårts tips i Stockholm
  • fru AM

Jag har provat tårtor från Prisextra -  de bakar på beställning, finns flera olika varianter, jag har smakat prisess-, choklad-, och fruktvarianterna. Jättegoda och fina. Dock har jag inte sett någon bröllopstårta från dem men det måste ju vara möjligt att beställa. Ring och fråga!

Vi hade bröllopstårta från Wienderkonditoriet (ca50-55 kr per bit, minns inte det var tre år sedan) och vår modell var som en båge/trappa med tårtplattor i tripp trapp trull-storlek (vi hade bara 60 gäster). Det kan ju vara en ide för er också. Hyra en tårtställning (om inte prisextra har) och beställa "billiga", fina tårtor.

Svar på tråden Bröllopstårts tips i Stockholm