• JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 10 Dec 19:51
    2781 visningar
    2 svar
    2
    2781

    Nya designen - några steg framåt i alla fall!

    Skönt att se att en av oss inte måste vara "brudgum" på bröllopssidan eller förlovningssidan. (i är två blivande brudar) 
    Men det är några saker kvar. Kan man inte få välja i budgeten om det ska vara brudgummens kläder eller brudens kläder på bägge poster? Att man klickar i själv?
    Sen ser "person 1" och "person 2" så himla tråkigt ut, kan man inte ha en liten rull-list med valen brud, brudgum? Bara för att det ska se lite snyggare ut?

    Och partnerskapssidan? Är den kanske menad för de som ingick partnerskap eller kan man fortfarande göra det sen de lagändrade?

    Fin designa annars :) Känns som ett bättre upplägg på hela siden även om man är ovan och tycker det är stökigt att behöva lära sig nått nytt ;) 

  • Svar på tråden Nya designen - några steg framåt i alla fall!
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 10 Dec 20:48
    #1

    Jag förstår hur du tänker med färgerna men för oss som har fästmän är det inte lika bra :P En helt lila sida är inte alla mäns dröm och man vill ju att båda ska känna sig delaktiga :)

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 10 Dec 20:53
    #2
    förlovadflicka skrev 2010-12-10 20:48:52 följande:
    Jag förstår hur du tänker med färgerna men för oss som har fästmän är det inte lika bra :P En helt lila sida är inte alla mäns dröm och man vill ju att båda ska känna sig delaktiga :)
    Hehe, okje. Jag hittar inte riktigt vad jag skrev om färgerna?
    Lila är inte min färg heller, trots att jag är tjej. Hör och häpna ;) 
Svar på tråden Nya designen - några steg framåt i alla fall!