• pyret och snöflingan

    10-10-10, någon mer??

    Vi förlovade oss på den 10-10-10 och det roliga är att summan av dessa är min ålder så det är lätt magiskt datum. Den 2011-02-18 kommer vi att gifta oss på Tjolöholm Slott, det kommer bli hur underbart som helst.
    Han knäböjde framför mig och frågade den magiska frågan " Vill du gifta dig med mig, Julia?" Jag har aldrig varit såå lycklig i mitt liv som den stunden!
    Efter det var det champange men inte för mig dock, för jag dricker inte alkohol och dessutom brukar jag också alltid köra bil.

    Någon mer som har trevliga förlovningshistorier att berätta?

  • Svar på tråden 10-10-10, någon mer??
  • förlovadflicka

    Min förlovningshistoria är:
    Vi hade piknik och hade det så otroligt mysigt, plötsligt bara kände vi båda att det här var precis rätt tidpunkt. Så jag satt där och önskade att han skulle fria och så tog han mina händer i sina och gjorde det! Sedan grät vi av glädje och ringde mina föräldrar och köpte tårta och firade och dagen efter köpte vi ringarna :)  

  • pyret och snöflingan
    förlovadflicka skrev 2011-01-05 00:00:55 följande:
    Min förlovningshistoria är:
    Vi hade piknik och hade det så otroligt mysigt, plötsligt bara kände vi båda att det här var precis rätt tidpunkt. Så jag satt där och önskade att han skulle fria och så tog han mina händer i sina och gjorde det! Sedan grät vi av glädje och ringde mina föräldrar och köpte tårta och firade och dagen efter köpte vi ringarna :)  
    Det låter helt underbart! När ska ni gifta er eller har ni gift er?

    Berätta!!
  • förlovadflicka

    Haha, oj, det var länge sedan jag skrev det! :) Vi ska gifta oss 1/10- 65 dagar kvar! Är redan klara med det allra mesta så håller på med smågrejerna nu och det är helt underbart! :D

  • pyret och snöflingan
    förlovadflicka skrev 2011-07-28 21:36:01 följande:
    Haha, oj, det var länge sedan jag skrev det! :) Vi ska gifta oss 1/10- 65 dagar kvar! Är redan klara med det allra mesta så håller på med smågrejerna nu och det är helt underbart! :D
    Njut av tiden innan bröllopet, det är väldigt hektiskt men väldigt roligt, vänta bara tills pirret kommer
  • förlovadflicka
    pyret och snöflingan skrev 2011-07-28 21:51:51 följande:
    Njut av tiden innan bröllopet, det är väldigt hektiskt men väldigt roligt, vänta bara tills pirret kommer
    Känner mig redan lite nervös faktiskt, fast bara för ingången, haha :)
  • pyret och snöflingan
    förlovadflicka skrev 2011-07-28 21:52:36 följande:
    Känner mig redan lite nervös faktiskt, fast bara för ingången, haha :)
    Hmm. du anar inte hur jag kände mig när vi åkte bil från fotograferingen innan bröllopet till kyrkan. Jag började gråta!!! Sen försökte prästen skämta till det och sa " Det värsta som kan hända är att han svimmar" HAHAHA

    Inte har man SÅ mycket humor när man står där och gråter innan kyrkklockorna ska ringa..

    Men det gick bra.. jag höll på att snubbla på klänningen några gånger men jag hade min pappa och sen min man som gick upp till altaret med mig så det är luuuuuugna puckar

    Ta det lugnt så går ALLT riktigt bra!
Svar på tråden 10-10-10, någon mer??