Vita moon boots i päls
Visst var det nån som ville ha det på sitt vinterbröllop? De har fått in dem på Scorett nu...
Visst var det nån som ville ha det på sitt vinterbröllop? De har fått in dem på Scorett nu...
Så till och med MOONBOOTSEN är på väg tillbaks ?! *kvider*
Cecilia
Jag vill också ha moonboots! Men jag är från landet... Var ligger Scorett? Ska till Stockholm snart, är det där?
Vita pälsmoonboots kommer även att komma in på Nilson senare i höst! Jättesnygga!!
Scorett finns på flera olika ställen i Stockholm.Kolla här efter adresser:
www.scorett.se/main.html
Här ska handlas! Tänk allas min när man knäböjer vid altaret och stora, håriga mooonboots sticker fram under klänningen! Obetalbart! Måste nog ha en videokamera riktad mot "publiken" också!
Vilken ljuvlig idé!!! Att jag inte tänkt på detta - klart man skall ha moonboots när man gifter sig i februari!!
Moonboots är jätteinne nu igen. Såg dom hos Scorett och hos Trollskor. Både vita i päls och pastellfärgade som är jättesöta. De ser ut som gossedjur på fötterna.
NK skulle också få in. Kanske näbben kan bära rosa moonboots?
Jag kan inte tro att det är sannt! Vad härligt att du kom ihåg att de var efterälngade här... *sliter i sambon och vill åka nu nu nu nu*
Jag vann dessa på Ebay inatt. LYCKA
400 spänn inkl porto. Och ÄKTA getskinn. Hoppas de är lika fina i verkligheten. Ska dock inte ha dem vid ngt bröllop som jag vet ;)
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=2852223157&category=45328&rd=1
Tänkte bara säaga att det rär viktigt att tänka på vilken färg ni har på klänningen. Om klänningen går i ivory är det snyggast om det man har på fötterna inte är kritvitt utan antingen samma färg som klänningen eller litelite mörkare...det är vad jag tycker
Jag var på Scorett i Göteborg och provade i helgen! De var så tuffa! Men snacka om fotsvett...
Jag har ett par jag köpte för ett år sen, världens snyggaste.
De är otroligt mjuka även på insidan och supervarma. Även om det är -20 ute känns det som fötterna är i mjuka tofflor framför brasan. Hade dem när jag köade för paul mc cartney-biljetter i fem timmar i vintras. Toppen.
Det passar till allt också.