• Sibella

Vita moon boots i päls

Visst var det nån som ville ha det på sitt vinterbröllop? De har fått in dem på Scorett nu...

• Svar på tråden Vita moon boots i päls
  • Cecilia2

Så till och med MOONBOOTSEN är på väg tillbaks ?! *kvider*

Cecilia

• Rut

Jag vill också ha moonboots! Men jag är från landet... Var ligger Scorett? Ska till Stockholm snart, är det där?

• Ami

Vita pälsmoonboots kommer även att komma in på Nilson senare i höst! Jättesnygga!!

• Rut

Här ska handlas! Tänk allas min när man knäböjer vid altaret och stora, håriga mooonboots sticker fram under klänningen! Obetalbart! Måste nog ha en videokamera riktad mot "publiken" också!

• MrsR

Vilken ljuvlig idé!!! Att jag inte tänkt på detta - klart man skall ha moonboots när man gifter sig i februari!!

• Lemo

Moonboots är jätteinne nu igen. Såg dom hos Scorett och hos Trollskor. Både vita i päls och pastellfärgade som är jättesöta. De ser ut som gossedjur på fötterna.
    NK skulle också få in. Kanske näbben kan bära rosa moonboots?

• Meddelande borttaget
  • Ylwa

Jag kan inte tro att det är sannt! Vad härligt att du kom ihåg att de var efterälngade här... *sliter i sambon och vill åka nu nu nu nu*

• Discodivan

Jag vann dessa på Ebay inatt. LYCKA
    400 spänn inkl porto. Och ÄKTA getskinn. Hoppas de är lika fina i verkligheten. Ska dock inte ha dem vid ngt bröllop som jag vet ;)
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=2852223157&category=45328&rd=1

• Ami

Tänkte bara säaga att det rär viktigt att tänka på vilken färg ni har på klänningen. Om klänningen går i ivory är det snyggast om det man har på fötterna inte är kritvitt utan antingen samma färg som klänningen eller litelite mörkare...det är vad jag tycker

• Rut

Jag var på Scorett i Göteborg och provade i helgen! De var så tuffa! Men snacka om fotsvett...

• Electric Lady

Jag har ett par jag köpte för ett år sen, världens snyggaste.

De är otroligt mjuka även på insidan och supervarma. Även om det är -20 ute känns det som fötterna är i mjuka tofflor framför brasan. Hade dem när jag köade för paul mc cartney-biljetter i fem timmar i vintras. Toppen.

Det passar till allt också.

Svar på tråden Vita moon boots i päls