• maddehe

annorlunda utgångslåt

jag vill ha tips på annorlunda utgånslåt, någon som är lugn i början men som sedan kommer igång.

• Svar på tråden annorlunda utgångslåt
  • MiaBahia

vilken underbar idé, det ska jag tänka på. Och kolla in om ngn mer kommer på ngn låt.

• Skitliten

Jag funderar pa Queens "I was born to love you" eller 70 tals discodängan "Love is in the air"

Men jag skall gifta mig borgerligt utomhus, vet inte om det funkar i kyrkan. Men jag gillar feelingen i bada

• Träz

Jag är också ute efter en lite annorlunda utgångslåt!! :) Hoppas nån kan komma med några härliga förslag!!

• jojsan80

vi sk ha "love somebody" med Keith Urban, jag gillar den för att den är så glad och hoppfull på något sätt :)

• maddehe

tack för tipsen! den låten som ligger bäst till är " you and me song" den är riktigt bra tycker jag, först lugn sen lite rockigare! typ en sådan låt letar jag efter!

"love somebody" me keith urban är ritkigt bra också!!

• TMB

Jag har alltid tyckt att PM's Love Theme med Craig Armstrong skulle vara en härlig låt att gå ut till. Den är instrumental och väldigt pampig men jag tycker att den är jättefin och liksom växer i styrka. Annars gillar jag Queen's Crazy little thing called love som känns som om den skulle få brudpar samt samtliga gäster på festhumör. Hoppas att du hittar något fin låt som du tycker om.

• Piilan

Vi ska ev ha p!nks låt raise your glass!

• Triton77

Vi ska troligtvis ha låten ifrån Trolltyg i tomteskogen......... Vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllops fest.........

Svar på tråden annorlunda utgångslåt