aprilbrud2011 skrev 2010-11-27 21:31:50 följande:
Hej,Bor oxå utanför Helsingborg och ska gifta oss 16/4.Blev lite nyfiken på var ni ska ha festen och så? När gifter ni er?
Vi gifter oss den 4 juni. Ska ha festen på en bygdegård i Vallåkra! Själva vigseln är i Glumslövs kyrka, valde den för att den e så fin och allt runtomkring är så vackert! =)
Aha, gud vad kul! Alltid roligt att sncka med folk härifrån! Vart ska ni ha ert bröllop?
aprilbrud2011 skrev 2010-11-27 21:31:50 följande:
Hej,Bor oxå utanför Helsingborg och ska gifta oss 16/4.Blev lite nyfiken på var ni ska ha festen och så? När gifter ni er?
Vi gifter oss den 4 juni. Ska ha festen på en bygdegård i Vallåkra! Själva vigseln är i Glumslövs kyrka, valde den för att den e så fin och allt runtomkring är så vackert! =)
Aha, gud vad kul! Alltid roligt att sncka med folk härifrån! Vart ska ni ha ert bröllop?
Lumys skrev 2010-11-26 19:39:30 följande:
Hejsan!Jag bor i Halmstad och planerar vårt bröllop i september nästa år :)Det är ju inte jättenära men inte så farligt långt bort heller.. Hur långt har ni kommit med planerna??
Hej!! Nej det e ju ganska nära iallafall!
Jaa du, vi ska snart skicka inbjudningarna. Har valt klänning och så som kommer i januari eller februari nåt. Vi har gjort mat meny och planerat drinkar och så.
Har även pratat med en frisör som gör smink och hår, som var alldeles underbar, så på måndag blir det att ringa honom och boka upp!
Planeringen inför dekorationer är också ganska klara, vi vet hur vi vill ha de (mest jag för de e mest jag som orkar lägga ner tid på sånna saker ;) ) och sådant som blommor å så e ju för tidigt att skaffa redan nu!
Och såklart e hotellet för bröllopsnatten bokat.. Ville ju ha de bästa hotellet och den finaste sviten i stan, så vi tänkte lika bra att vara ute i tid ;)
Sen vet jag inte om vi kommit mycket längre. Känns verkligen som att de mesta e på g iallafall! Ni då? Har ni kommit långt med planerna?