• Morsian2011

RIktigt bra sminkös i Stockholm? Finns det någon som använder Dior?

Letar efter en bra sminkös. Några tips? Jag använder själv Dior så vore ju toppen med Dior med inget måste!

• Svar på tråden RIktigt bra sminkös i Stockholm? Finns det någon som använder Dior?
  • ClaraH

Dior på NK gör det säkert gärna. Jag vet i alla fall att de som jobbar på MAC på NK alla är Make up artister och sminkar kunder.

• Ajdoo

Jag blev sminkad av Karin Johansson, jattegullig tjej och sminket blev precis som jag ville! Man kan ju sakert ta med smink sjalv som hon lagger pa om man skulle vilja ha ett speciellt marke skulle jag tro!

www.colorsbykarin.se

• hoodilady

Mia Högfeldt är sminkös/frisör och jobbar som Amelias skönhetsredaktör tror jag.
    Hon ska sminka och styla mig inför bröllopet, tror inte hon använder sig av skitmärken.. :p

Får jag fråga, varför just Dior?

• Thinkerbelle

Ah, Hoodilady! Hun skal sminke meg også:) når skal du gifte deg? Hadde vært interessant å vite hva du tyckte om henne.. Skal du ha prøvetime også?

• Morsian2011

Dior för att jag använder det annars, men kan nog testa mig fram också ;) Huvudsaken är att man blir fin!:)

• Morsian2011

Den här Mia Högfeldt, har hon någon portfolio på nätet?

• Thinkerbelle

Hun har ingen hjemmeside med bilder, men jeg googlet henne g da kommer det frem mange som har anvendt henne, og du ser litt bilder...

• Matilda Bäcker

Madeleine Jansson driver företaget www.m-joy.se och hon gör alla möjliga sminkningar, bland annat brudmakeup. Kolla med henne, hon är mycket bra och prisvärd!

• hoodilady
    Thinkerbelle skrev 2010-11-30 19:45:40 följande:
    Ah, Hoodilady! Hun skal sminke meg også:) når skal du gifte deg? Hadde vært interessant å vite hva du tyckte om henne.. Skal du ha prøvetime også?