• ZILWER

vill ha kontakt med er som ska gifta er år 2012

JAG SKA GIFTA MIG 2012 OCH ÖNSKAR HA KONTAKT MED ER SOM OCKSÅ SKA GIFTA ER DÅ. KANSKE KAN VI DELA MED OSS MED TANKAR OM BRÖLLOPET/VIGSEL OCH BRÖLLOPSFESTEN. JAG SKA GIFTA MIG I KYRKAN. MEN INTE VALT KYRKA ÄN. MEN DÄREMOT VALT FESTLOKAL, JA VI HAR INTE! TITTAT PÅ DEN ÄN I VERKLIGHETEN. VILKET VI SKA GÖRA INNAN! VI HELT BESTÄMMER OSS. MEN VI HAR HAFT KONTAKT MED DEN PERSON SOM HAR HAND OM FESTLOKALEN. OCH HAN VAR JÄTTETREVLIG! OCH BILDERNA PÅ LOKALEN PÅ DERAS HEMSIDA SÅG JÄTTEFINA UT, PRISET VAR BILLIGT. JA, LITE FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT. HOPPAS NÅGON VILL HA KONTAKT MED MIG, VÄLKOMNA!

• Svar på tråden vill ha kontakt med er som ska gifta er år 2012
  • ssam

Hej!

Jag ska gifta mig 2012 :D men har inte gjort så mycket mer konkret än att prova brudklänningar och fundera på kyrka.

• åsissen
    ZILWER skrev 2010-11-25 16:58:02 följande:

JAG SKA GIFTA MIG 2012 OCH ÖNSKAR HA KONTAKT MED ER SOM OCKSÅ SKA GIFTA ER DÅ. KANSKE KAN VI DELA MED OSS MED TANKAR OM BRÖLLOPET/VIGSEL OCH BRÖLLOPSFESTEN. JAG SKA GIFTA MIG I KYRKAN. MEN INTE VALT KYRKA ÄN. MEN DÄREMOT VALT FESTLOKAL, JA VI HAR INTE! TITTAT PÅ DEN ÄN I VERKLIGHETEN. VILKET VI SKA GÖRA INNAN! VI HELT BESTÄMMER OSS. MEN VI HAR HAFT KONTAKT MED DEN PERSON SOM HAR HAND OM FESTLOKALEN. OCH HAN VAR JÄTTETREVLIG! OCH BILDERNA PÅ LOKALEN PÅ DERAS HEMSIDA SÅG JÄTTEFINA UT, PRISET VAR BILLIGT. JA, LITE FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT. HOPPAS NÅGON VILL HA KONTAKT MED MIG, VÄLKOMNA!

Jag ska också gifta mig 2012, sommaren. Har också börjat titta på lite lokaler men inget bestämt ännu. Vad är nästa steg trots?
  • Syrinx

Kolla in länken som Serenity postade, eller leta upp den i forumet, "forts Bröllop 2012", där är diskussionerna i full gång!

Svar på tråden vill ha kontakt med er som ska gifta er år 2012