• Cayanne

    MIn blivande man

    LIgger i Lund på nevrointensiven så jag vet inget alls..mer än att jag älskar honom så innerligt mycket..allt vi planerat och bjudit in till är så värdelöst för det ända som betyder något är att han kommer ut på rätt sida..

  • Svar på tråden MIn blivande man
  • Cayanne

    Med ett gips från ljumsken ner till ankeln så trillade han nerför vår källartrappa...han skulle gå ner och duscha men dom vet inte om han kom fel i trappan eller om han fick en blödning innan han föll

  • isbjörn

    LIgger i Lund på nevrointensiven så jag vet inget alls..


     


    Ovissheten måste vara jättejobbig..


    Hoppas verkligen allt går bra.

  • Cayanne

    just nu önskar ja bara att det är en mardröm men när jag kommer in och ser honom så vet jag att det inte är så..

    tack för omtanken /Malin

  • mattiasFästmö

    hoppas han bara kom fel i trappan, brutna ben läker. Om det är en hjärnblödning är det ju en annan femma. Men jag skickar fina tankar till er och hoppas allt går vägen! Får du inte vara med honom på sjukhuset?

  • Emblas Mamma

    Så sorgligt! :/ Kramar om!


    Hoppas verkligen att det går bra !

  • moonlightgirl

    Oj vad hemskt. Jag hoppas att det ska gå bra för er. Håller mina tummar och tänker på er. Skickar massor av styrkekramar till er båda.

  • Emdyl

    Händelser som denna ger perspektiv på tillvaron och att ta vara på dagarna tillsammans! För det är ju dom som räknas, även om bröllopsdagen känns stor, så är det ju ingenting mot kärleken man delar varje dag!

    Jag tänker på er!

  • Cayanne

     


    mattiasFästmö skrev 2010-11-20 20:08:09 följande:
    hoppas han bara kom fel i trappan, brutna ben läker. Om det är en hjärnblödning är det ju en annan femma. Men jag skickar fina tankar till er och hoppas allt går vägen! Får du inte vara med honom på sjukhuset?

    Gips från ljumsken och ner till ankeln hade han innan.det var bara huvudet som tog smällen nu. Opererad två ggr i skallen och ligger djupt nersövd men det går iaf åt rätt håll (peppar peppar)..är hemma nu för att hämta rena kläder och fixa alla praktiska saker som jag annars inte hade haft en tanke på,det är sånt som bara flyter normalt.
    Åker igen tidigt imorgon och sen vet jag inte när jag kommer hem igen,,

    Kramar till er alla och tack för omtanken

    Malin

    PS: ska tala om för Andreas hur gulliga ni är allihopa DS

  • Cayanne

     


    Sörön10 skrev 2010-11-22 00:10:44 följande:
    Oj!  Håller tummarna för att allt går bra och skickar en kram till dig!    

    Tack för omtanken..*L*
    Kan inte sova för jag kan inte koppla ifrån..

  • Wedding bells

    Du ska väl inte köra bil tillbaka imorgon efter en vaken natt.

    Kram på dig

  • Moster Stina

    Ååå håller verkligen alla tummar för er!

    Låter så jobbigt att behöva gå igenom, men jag hoppas verkligen som sagt att allt skall bli bra!

    Kramar på er!

  • mattiasFästmö

     


    Cayanne skrev 2010-11-21 23:46:34 följande:
      Gips från ljumsken och ner till ankeln hade han innan.det var bara huvudet som tog smällen nu. Opererad två ggr i skallen och ligger djupt nersövd men det går iaf åt rätt håll (peppar peppar)..är hemma nu för att hämta rena kläder och fixa alla praktiska saker som jag annars inte hade haft en tanke på,det är sånt som bara flyter normalt.Åker igen tidigt imorgon och sen vet jag inte när jag kommer hem igen,,Kramar till er alla och tack för omtankenMalin PS: ska tala om för Andreas hur gulliga ni är allihopa DS

    Usch då hoppas verkligen att han vaknar upp och att hjärnan klarat sig, att han är som vanligt! hoppas allt går bra för er!

  • Aylas

    Önskar att ni snart får vakna upp ur mardrömmen.

    Under tiden skickar jag all styrka till er!

    Kram

  • Joffan

    Tänker på er, hoppas allt löser sej. Hoppas att du har någon där som kan ta hand om dej oxo!

  • Helena Mikael

    Usch va jobbigt det måste vara för dig!
    Vi håller också tummarna för er och skänker er varje tanke!

    *********

  • Cayanne

    Hej på er alla!!

    Andreas har blivit flyttad till vårt hemlasarett men han vill/kan inte vakna,det positiva just nu är att han kan andas själv utan respirator..tar en dag i taget,

    Kram från oss

  • Aylas

     


    Cayanne skrev 2010-11-29 19:07:42 följande:
    Hej på er alla!!Andreas har blivit flyttad till vårt hemlasarett men han vill/kan inte vakna,det positiva just nu är att han kan andas själv utan respirator..tar en dag i taget,Kram från oss

    Skönt att höra att det har gått ett steg åt rätt håll - hoppas på fler sådana.

    Styrka till dig!

Svar på tråden MIn blivande man