• Morsian2011

    Mall för festprogram och vigselprogram efterlyses?

    Finns det någon snäll människa som har lust att visa upp sina program? Stressar lite grann för det och vore otroligt tacksam för hjälp! Vad brukar man ha i de? Alltså jag vet i stora drag, men nu är jag nere på detaljerna.

  • Svar på tråden Mall för festprogram och vigselprogram efterlyses?
  • Bröllop201187

    Får jag din mail så kan jag skicka mitt till dig, inte hundra klart men iallafall

  • GnuGS

    Jag efterlyser en datorfunktion (programvara eller nättjänst) som kan rita korrekta tidsxlar på ett enkelt vis -- alltså att man skriver in datum och text, och får upp dem i en snygg linje. Någon som vet? Vore snyggt med sådan grafik i vårt festprogram!

  • förlovadflicka
    GnuGS skrev 2010-11-18 02:42:51 följande:
    Jag efterlyser en datorfunktion (programvara eller nättjänst) som kan rita korrekta tidsxlar på ett enkelt vis -- alltså att man skriver in datum och text, och får upp dem i en snygg linje. Någon som vet? Vore snyggt med sådan grafik i vårt festprogram!
    Kan man väl göra på ett vanligt diagram i word? :)
  • GnuGS
    förlovadflicka skrev 2010-11-18 14:52:29 följande:
    Kan man väl göra på ett vanligt diagram i word? :)
    Jag använder sällan Word, men du menar väl Words kompis Excel?

    Jag använder ett kalkylprogram liknande Excel, iWorks Numbers, för kalkyler och grafik, men där har jag inte sett att man enkelt kan lägga in datum på en lång axel (endast t ex olika årtal för staplar).


    Tänker mig att det någonstans finns en enkel nättjänst där man bara slår in en massa datum och får upp dem på en tidslinje med texter... Möjligt att det finns i Excel (eller rentav Word)...

  • african love

    Publisher är otroligt bra för att skapa egna festprogram och annat! :) Tips!

Svar på tråden Mall för festprogram och vigselprogram efterlyses?