• MinnaV

    Kent - Utan dina andetag.

    Hej Hej.


    Är det någon som vet vart jag kan få tag på noter till piano till Kents underbara låt "utan dina andetag"??

  • Svar på tråden Kent - Utan dina andetag.
  • CiaLia

    så himla fin, måste bara ha den. På youtube gillar jag lisa nilssons version på kungabröllopet men jag börjar typ böla när den här tjejen sjunger




  • Boxiebride

    Den är fantastiskt vacker, hörde den på ett bröllop i somras första gången och föll pladask. Dock kommer vi inte att ha den eftersom det var en nära släkting till min fästman som hade den, känns lite för nära och inte "unikt" för oss. Jag har lagt in lite olika förslag på låtar på bloggen http://ingerochrobert.wordpress.com/ det gäller ju bara att hitta de som passar för just oss.

  • BrideBecks

    Vi hade den på vårt bröllop och oj vad rörande det var! Solisten i sig gjorde låten helt galet bra och när folk som aldrig hört låten innan började snyfta så var det verkligen mäktigt. Jag tror inte ett öga i kyrkan var torrt när den spelades. Och nu har låten fått en ännu starkare innebörd än tidigare för oss. Vilket minne!

  • Yvonne

    Hjääälp!! MinnaV - fick du tag i noterna? Jag ska gifta mig på lördag 15 Jan och har ännu inte funnit noterna. Bor i Norge så hinner inte få dem i posten om jag beställer från nån hemsida...Har bara funnit ackorden på nätet hittills! Tips..nån? 

    Tacksam för svar! /Y 

  • Ocean Bride

    Du får tag i dem på notpoolen.se när du köper låten blir den synlig för dig och du kan skriva ut den på skrivaren, du behöver inte vänta på att den ska dimpa ner i brevlådan =)


    Du kan också kolla kents egna hemsida, där finns dem...


     


    Lycka till!

  • MinnaV

    Jag har ännu inte betällt några noter, för det som finns mest är ju för gitarr och vi vill ha för orgel/piano. Finns noterna för piano på notpoolen?

  • lärkan
    Ocean Bride skrev 2011-01-04 19:13:15 följande:

    Du får tag i dem på notpoolen.se när du köper låten blir den synlig för dig och du kan skriva ut den på skrivaren, du behöver inte vänta på att den ska dimpa ner i brevlådan =)


    Du kan också kolla kents egna hemsida, där finns dem...


     


    Lycka till!


    www.notpoolen.com Flört
    Livet är som musik. Det måste komponeras efter gehör, känsla och instinkt, inte efter fasta regler.
  • Ocean Bride

    JAg skrev ut dem som finns därifrån och min vän spelar efter dem på piano...

Svar på tråden Kent - Utan dina andetag.