• Kosmoskissen

Erfarenheter av Frimis i Visby?

Ska gifta mig på Gotland nästa sommar så planeringen är i full gång kan man lugnt säga. Jag har varit i kontakt med Matmuren som sköter bokningarna av Frimis i Visby. De är trevliga och hjälpsamma via mail. Matmurens mat är också väldigt god, det fick vi på ett bröllop i somras där de stod för catering.
    Men är det någon av er som har erfarenhet av dem, och har ni haft/varit på bröllopsfest på Frimis?
    Skulle bli jätteglad om ni hade lust att dela med er av detta =)

• Svar på tråden Erfarenheter av Frimis i Visby?
  • GnuGS

Jag har ingen som helst erfarenhet av Frimis, men fick också ett väldigt bra intryck när jag kontaktade dem nyligen! Nu blev det ingen vigsel i Visby för oss, men jag hoppas få något tillfälle att komma dit på kalas ändå för det verkade fantastiskt (inte minst med ruinen intill). Lycka till!

• Kosmoskissen

Ja de har varit väldigt trevliga men så idag fick jag det här mailet (se här under) idag då jag ville få det bekräftat om vi fick lokalen det daumet vi ville. Och känner mig lite misströstande eller besviken eller vad jag ska säga, men jag vet inte, kanske jag överdriver det hela en smula. Stressig blivande brud som är..

"Ni kan få ha er middag på Frimis den 18/6, men vi vill bara påpeka att det den kvällen i ruinen - och eventuellt i viss mån även i trädgården - kommer att pågå en annan middag (ett företag).
    Detta är dock inget som kommer att störa er, och det är inget ovanligt (så är det hela somrarna), men bara så ni vet att ni inte är helt ensamma om hela trädgården hela kvällen
    ."

Svar på tråden Erfarenheter av Frimis i Visby?