• liiine89

Är det billigt?

Är det billigt för 30kr/biten på en bröllopstårta?
    Vi planerar att låta Ica Maxi göra vår bröllopstårta, har ni beställt bröllopstårta därifrån, isf var den god och gick allt bra?

Tycker väl själv att 30kr/biten låter relativt billigt, samt att man får låna tårtställningen utan kostnad.

Vad gav ni för en bit / hela tårtan?

• Svar på tråden Är det billigt?
  • Brudförförstagången

Jag har ju inte hört mig för så mycket men på ett konditori i stan som jag bor ska ha 45 kr biten tror jag. Så 35 kr plus tårtställning låter väl rimligt =)

• förlovadflicka

Ja, det är billigt :) Vi ska betala 55 :)

• mattiasFästmö

det är väldigt billigt

• themandys

Japp, det är billigt! Se till att provsmaka innan ni beställer så att den är god oxå ;)

• say yes

vi skall antagligen betala 65kr per bit (Stockholm city)

• Moster Stina

Har läst en tråd om sånt förut, och då kom de fram till att 30 kr biten, var det billigaste som gick att få!

• Pärlis

Det är ganska billigt...tror vi betalade 30 eller 35 för vår inklusive ställningen. Och då var vår också lite specialbeställd.

• Emblas Mamma

Oj!

Jag kommer få det MYCKET billigare. visst går det få billigare hörrni!

Jag ska köpa vanliga prinsesstårtor med vit marsipan och har redan överenskommit 800-1000 kr på mina 70-80 gäster!!! typ 12 kr biten!

Det är ett stort aja baja att säga att man ska ha bröllopstårta för då blir det mer än dubbelt så dyrt :) Jag har sett fantastiska tårtor på bara prinsess och sen lite egen dekoration! har sett så proffsigt ut, dessutom billigt som ni ser. så varför inte?

• Emblas Mamma

Har dock kollat runt lite och estt att prinsesstårta är ganska dyr på många ställen!

jag måste haft extrem tur med mitt pris!! :O

;)

• Emblas Mamma

DOCK så har jag ännu inte hittat ett konditori som tar mer än 20kr/bit för prinsesstårta.

nog tjatat!

skönt att det finns ett billigare och godare alternativ för många i alla fall!:)

Svar på tråden Är det billigt?