• Havsbrud

Vacker festlokal i Bohuslän för hundra personer där man får ta med sig egen dryck sökes med ljus & lykta!!!

Sökes:
    Vacker festlokal, gärna vackert belägen nära havet, där 100 personer kan äta middag och dansa efteråt. Det spelar ingen roll om maten kommer från catering eller om stället ifråga lagar maten, men det bästa vore om vi själva får ta med oss dryck!

Finns det någon som har erfarenhet från, eller känner till, ett sådant ställe???

• Svar på tråden Vacker festlokal i Bohuslän för hundra personer där man får ta med sig egen dryck sökes med ljus & lykta!!!
  • Havsbrud

Någon som kan ge mig tips om ovanstående???!!!!!

• Gift Anna

Hej Havsbrud!

På Orust finns två tänkabara (vad jag vet) alternativ:

Stala bygdegård,ligger inte långt från Stala Kyrka,har varit på bröllop där,vi var ca. 119 gäster,i mitt tycke lämpar sig lokalen väl för både middag och dans.Middagen kom från catering som de själva anlitade,samt de hade inhandlat dryckerna själva.

Stenshults föreningslokal ligger på norra Orust,ganska nära Torps kyrka,lokalen är något större än Stala bygdegård, och ägs av byggnadsföreningen Fästet,jag har tyvärr inte telfonnumrerna dit samt till uthyrarna av Stala bygdegård ,men gå in på gula sidorna.
    I Stenshults föreningslokal får man ta med mat och dryck själv,eller ordna med catering,själva rekommenderar de kalaskockarna,som i mitt tycke gör jättegod mat.
    Lycka till i letandet!

//A

• KUS

Spekeröd kanske kan vara något? Vet tyvärr inte hur man får tag i dem...

Svar på tråden Vacker festlokal i Bohuslän för hundra personer där man får ta med sig egen dryck sökes med ljus & lykta!!!