• Jossis81

Brudskor!!

Är på jakt efter brudskorna! Har sett någonstans på BT ett par med peep to och knäppning runt ankeln och enb rosett vid knäppningen! Nån som förstår min dåliga förklaring?

Måste bara ha just såna skor!!

Snälla hjälp mej!

Kram Jossis81

• Svar på tråden Brudskor!!
  • Kormakka

Har någon av er tips på vart jag kan hitta turkosa skor? Håller på att kika på en sida som heter GoJane men jag vet inte om jag vågar beställa... Vad tror ni?

• Lucky Heart

Här finns det skor i olika modeller, färger och klackhöjder...
    Vet inte om det är vad ni söker, men det kan ju vara värt en kolla.
    Har köpt skor, men funderar på att beställa ett par härifrån... köpte mina skor före klänningen vilket inte var så smart eftersom skorna är vita och klänningen ivory

http://matildasfest.dinstudio.se/news_66.html

• Lucky Heart

Jossis81: Under kategorin 'Runda Skor' finns skor som stämmer ganska bra in på din beskrivning

• Jossis81

Lucky heart:
    haha ja man blir lätt lite ivrig i alla bröllopsbestyr, vet precis va du menar :)
    ska spana in sidan! Tack!

• Jossis81

wow vilka jäkligt snygga skor!! Love it! Tackar!! Har du beställ därifrån någongång?

• TheJohanna

Nä, men nu när jag länkade den åt dig började jag leta lite själv och är lite småsugen på att beställa nåt, men jag vet inte... För egen del kollar jag bara bland ballerinaskorna.

• Kormakka

Tusen tack för tipset om Matildas har nog hittat skorna men nu måste jag bara bestämma mig!

• Maria Rebecca

Jossis81 skrev 2010-11-11 20:30:26 följande:
    Tack! Ja dom har ja spanat in å dom ä jättesnygga, men det är inte rikigt så som dom ser ut!Liknande såna i länken fast vita då förstås! :)cgi.ebay.com/NEW-Marciano-Guess-ROXANNE-BOW-S...

Har sett dem i vitt från DonnaGirl... Vet inte om jag sett dem på nätet men i flera affärer i Sthlm. 

Svar på tråden Brudskor!!