Vi säger såhär: Om du gör en tårta precis som vanligt, alltså du fyller den och innan du klär om tårtan i sockerpasta, marsipan eller vad du nu har tänkt så flyttar du över den på den plattan som den skall stå på (alltså den som tillhör ställningen). När du gjort detta mäter du ut vart mitten är (där röret skall sitta) och gröper ur ett litet hål där du senare trycker igenom röret (med senare menar jag att du kan alltså trycka i röret på plats i lokalen innan den skall serveras så slipper du att den tar massa onödig plats i kylen). Jag vet inte hur du har tänkt dekorera tårtan men det är väl lättast om du gör det när hålet är på sin plats =) Jag hoppas att du försår vad jag menar för jag vet inte hr jag skall förklara på annat sätt, det är ju alltid lättare att visa =) Men kort sagt så gör klart tårtan på en av brickarna som följer med ställningen, gör hål, dekorera och ställ in i kylen. Innan den skall serveras så trycker du igenom rören, ställer andra våningen över och skruvar åt och så vidare... Lycka till!