• Ceeeelia

    Brun piller/brun sprutor?

    Heej, jag undrar om ni har testat brun piller eller brun sprutor?
    Jag är verkligen blek, tycker jag dårå, jag är inte världens blekaste men iallafall. Berätta om ni har använt något av det :)

    Brun piller är nog det jag ska testa först, jag ska dra och testa soldusch också, men grejen är den att jag inte vill betala 350kr för något som bara håller i en vecka.

    SNÄLLA kommentera :)

  • Svar på tråden Brun piller/brun sprutor?
  • Wintercandles

    Själv har jag inte provat brunsprutor men har pratat med en tjej som gör det regelbundet. Jag skulle inte rekomendera detta då det kan vara farligt vid överdos. Första gångerna kan man även må mycket illa.
    Brun utan sol kräm skulle jag testa om jag var du. Haha kanske inte dagarna inpå bröllopet ifall det blir galet. Men det är ju mer hälsosamt för din kropp.

  • Ceeeelia

    Jag har det nu, men jag orkar faktiskt nte stå hela tiden och smörja in mig själv, liksom det går bort i duschen .. :) ska nog testa brunpiller för folk säger att det funkar..

  • lolinda

    Jag känner en tjej som gjorde det en gång (spruta) i början av sommaren för hon skulle jobba hela sommaren och hon såg rent ut sagt för j****g ut. Det såg ut som att hon legat i solariet i en vecka. Alla vände sig om efter henne på stan för hon såg hemsk ut...nu börjar hon se normal ut igen.
    Tror iofs att hon måste gjort fel eller nåt men ja skulle aldrig våga ta det.
    Har hört att biverkningarna är mer sexlust och viktnedgång!?!

  • Ceeeelia

    AHa okej, men en sak vet jag ialalfall att kissie bloggaren använder brunsprutor och hennes hy ser bra ut? jag menar okej hon sert inte bra ut för hon e såå ful men de skulle se bra ut på andra än henne.. FÖr jag ska iallafall testa brunpiller ngn gång och sen ska jag köra sun tann spray. Orkar inte stå med brun utan sol varje dag

  • envyme

    Kissie förmörkar sin hy i photoshop och använder brunutansol, det kan man se på hennes bilder om man tittar på händerna - de har orangefärgade linjer längs handflatorna. Jag tror inte på att spruta in massa skit som man inte vet vad det innehåller, dessutom är väl "barbie-drogen" som den kallas ganska ny på marknaden, eller? Vet man tex biverkningarna utav att använda den en lång tid?

Svar på tråden Brun piller/brun sprutor?