Vilken klänning är finast? =)
Vilken utav klänningarna är snyggast?
Se bilderna i mitt galleri, det är dem två längst upp!
kram =)
Vilken utav klänningarna är snyggast?
Se bilderna i mitt galleri, det är dem två längst upp!
kram =)
Beror på hur de sitter på dig, men jag tycker nog att det är lite mer "Fest" över klänning nr 2
Föredrar ettan, så söt! Men tvåan är mer fest
Jag tycker också den högra
Bägge sitter fint, men den bekvämaste är ettan :) .. Kan piffa upp den med snygga smycken och så ju? =)
tvåan tycker jag :)
Vilken av klänningarna känner du mest för?
Den första, jag testade bägge inför min mamma och min tärna, bägge sa att den 2a var finast till just festen. Men jag ville så gärna ha den första, så nu är jag lite osäker...
Jag tror som så att den klänning du känner mer för är den du kommer känna dig vackrast i på festen. Jag tycker ettan är mycket finare än tvåan och jag vet vad jag hade valt (även om få i tråden verkar hålla med mig)
2an tkr jag! Första var alldeles för vardaglig! Tyvärr så tror jag inte att det skulle göra så stor skillnad även om du hade smycken till och sånt.
Vill du inte ha din klänning hela dagen? =)
Nej jag vill inte det för den är för klumpig. Jag trivs bäst i den första :) Så blir nog den.
1an var MYCKET finare!
Tycker spontant nummer 2, men det beror ju på vem som ska ha den, vilken stil den personen passar i osv.
Ja, den är fin.. Men jag är en tjej som har lite olika stilar för var dag som går, och då menas det med att jag passar i ja, allt! Och just denna klänning var jätte fin på mig. :)
Ettan är snyggast och känns mycket mer modern! Kul att våga en sån klänning på sitt bröllop!
Haha, hoppas det sista var "bra menat" hehe.. ;) .. Ja, jag älskar den! :D
Jag tycker att 2an var finast! 1an var söt, men 2an mer fest och jag antar att du ska ha den till fest...
Jag tycker tvåan är finare men personligen hade jag tagit bort blommorna...