Bridaloutlet.se ???
är det någon som köpt klänning från Bridaloutlet.se? De har butik i Ropsten...
Kvalitet? Synpunkter?
är det någon som köpt klänning från Bridaloutlet.se? De har butik i Ropsten...
Kvalitet? Synpunkter?
*puffar*
Har varit där och provat klänningar, verkligen trevlig och hjälpsam personal! Tänker köpa min klänning där så småningom! Hittade en som jag gillade skarpt!
När det gäller kvalitet verkade vara lite blandat faktiskt. Två av klänningarna jag provade gick dragkedjorna sönder på, och då var det personalen som hjälpte mig att dra upp dem, så det var inte mitt fel... ;) Medans andra klänningar verkade vara lite mer "robust" sydda.
Låter riskabelt om två stycken gick sönder under provningen...vill jag inte vara med om på bröllopsdagen ;) Du provade möjligtvis inte Camilla bride eller 1:an, så du vet kvalitén på dem? vilken har du bestämt dig för?
Nej, jag tror inte jag provade någon av dem, men blir lite osäker, provade ju så himla många! Och sedan har de ju inte alltid samma vita färg som de visar på nätet.. generellt verkar det lite som att ju mer de kostar, desto bättre kvalitet, inte helt konstigt kanske.. =)
Den jag tror det blir heter Henrietta. Den var helt ny de hade fått in i samma vecka som jag var där. En väldigt enkel modell...
Ok..ja, jag ska nog kika runt lite här i närheten först, kolla lite vilken modell man passar i o så...
Sen kanske man kan göra ett besök o kika lite :)
Klänningar är helt ok och välgjorda. Fast här är de billigare:)
Lana822 Ok! Får man fråga vad det skiljer i pris o vilket företag det är? :)
millas-atelje.dinstudio.se/gallery1_7_5.html
Där kostade 1:an 2500kr. Innan jag köpte min klänning så har jag varit på alla möjliga hemsidor i Sverige och jämförde priser.
Såg att de har delvis samma sortiment:)