• Silver lining

Feedback: Bjoern Axen pa Norrlandsgatan?

Har nagon  natt feedback (bra eller daligt) eller asikter om den haer salongen foer haruppsaettningar och smink??

TACK!!

• Svar på tråden Feedback: Bjoern Axen pa Norrlandsgatan?
  • JustMeAndMyLove

Är det den i Stockholm?

Jag har aldrig varit där men min galna mamma åker och klipper sig där trots att hon bor 30 mil därifrån! :O 

Så helt värdelös kan de ju inte vara, hehe :)

• Sandrina

Det finns 2 st. Björn Axén salonger på Norrlandsgatan! :) Vilken av dom tänker du på?

Själv både klipper och färgar jag mitt hår på Björn Axén och tycker dom är helt fantastiska. Smink kan jag dock inte uttala mig om, och givetvis har jag inte provat alla frisörer heller. Men min uppfattning är att dom är väldigt trevliga och proffisionella. Överlag har Björn Axén ett väldigt bra rykte, så jag tror inte du kommer bli besviken om du ska dit! :)

• Silver lining

Hej Tack all ni som svarat!

Jag har taenkte salongen pa Norrlandsgatan.

Naer jag paratade i telefon med receptionen foer att hoera mig foer, sa saeger  de att de gor konsultation, men ingen provuppsaettning foerran sjaelva dagen!!? ....det later konstigt och jag tror inte att jag vagar ta den stressen; man vill ju gaerna proeva nagot och se hur de goer INNAN man bestaemmer sig foer just den salongen...??

jag vill diskutera med frisoer om vilken uppsaettning passar baest (mig och klaenningen) och sen proeva och se om jag aer noejd. Allt detta langt innan;och innan jag maste committa, dvs betala...

jag har 3 manader kvar, sa jag maste liksom veta vad jag behoeve goera/ "spara "haret eller hur det boer vara slingat tills naer jag kommer till Stokcholm veckan foere vigseln....

Hur gjorde all ni? HJAELP!!!!! jag aer livraedd!!

Svar på tråden Feedback: Bjoern Axen pa Norrlandsgatan?