• Morsian2011

Någon som har haft sitt bröllop på Ekensdal eller ska ha? Eller har andra erfarenheter?

Vi ska ha vårt bröllop på Ekensdal i augusti. Jag undrar ifall någon annan ska gifta sig där eller har andra erfarenheter?

• Svar på tråden Någon som har haft sitt bröllop på Ekensdal eller ska ha? Eller har andra erfarenheter?
  • Korallbruden

En av brudarna i Shlm´stråden gifte sig där i år är magiskt nöjd med både ställe och mat samt service. Vi fick följa med dem på en sensommarfest där och det var bara att rekomendera det stället efter den kvällen. M a o kanonställe! Lycka till!

• Morsian2011

Korallbruden, hjärtligt tack för ditt svar!

• Sammet

vad är det för ställe? har nån av er länk att skicka? nyfiken

• Juni2011

Jag var och kolla på lokalen igår, den är super fin!
    Kan rekommendera den varmt!

• Morsian2011

Vi har bara fått positivt bemötande från personalen där. De kommer med massa tips och har massvis med papper som man kan läsa genom och tänka på inför möten med de. De har redan bestämt menyn för 2011 och de har gett oss bordsplaceringsalternativ.
    De är helt fantastiska, ser framemot vårt bröllop där om mindre än 9 månader. WIEEE!!!

• Sammet

vilken datum ska ni ha festen?

Vi ska nog också ha där. De har ju en superkock också så maten kommer bli toppen!

• Sammet

början på juli, jag kan skicka tips till dig innan din dag  =)

• Morsian2011

ja, gör gärna det :)! Vad tänkte du för tips? :)

• Katja472

Ni som ska gifta er på ekensdal hur ska ni genomföra själva vigseln? Har kollat på stället, väldigt fint, men vet inte riktigt vart man ska gifta sig... 

Svar på tråden Någon som har haft sitt bröllop på Ekensdal eller ska ha? Eller har andra erfarenheter?