Tips på vigselplats utomhus, Stockholm Täby?
Någon som känner till en fin plats för borgerlig vigsel utomhus i Stockholm, eller gärna i Täby, då vi ska ha vår bröllopsfest där. Tacksam för svar!
Någon som känner till en fin plats för borgerlig vigsel utomhus i Stockholm, eller gärna i Täby, då vi ska ha vår bröllopsfest där. Tacksam för svar!
Jag tycker att hägernäs är väldigt vackert vid vattnet. Annars vallentuna vid sjön, där är också fint :) De enda ställen som jag kommer på:)
Röstar för Hägernäs
Tack! Ska kolla upp det.
Hägernäs är så så fint :) Nere vid vattnet jag bode själv på flygkårsvägen och hade "havsutsikt" =)
Jag har en favoritplats nere vid vattnet mellan näsby park och viggbyholm, finns ett litet öppet lusthus där på en brygga, det är väldigt romantiskt och fantastiskt mysigt för ett litet bröllop! Annars stranden i Näsby park kanske lockar mer?
Bor i Täby, älskar täby!!!
En till röst för Näsbypark! Bor där själv och älskar stranden där. :)
Hej! Nyfiken på att kolla in det här stället för vår vigsel. Har du en mer exakt adress? Försökte googla oss fram till detta via kartan men det gav inget bra resultat. Vore grymt... Tack på förhand!
Jag har en favoritplats nere vid vattnet mellan näsby park och viggbyholm, finns ett litet öppet lusthus där på en brygga, det är väldigt romantiskt och fantastiskt mysigt för ett litet bröllop! Annars stranden i Näsby park kanske lockar mer?
Bor i Täby, älskar täby!!!