• My24

Särögården

Hej!
    Är det någon som har någon erfarenhet eller information om Särögården? Har de någon hemsida?

• Svar på tråden Särögården
  • Draak

Särögården var på tapeten när vi skulle välja lokal, men vi skrotade det tidigt som alternativ. Särögården är en "bygdegård", men som jag minns det gick det inte välja cateringleverantör själv. Jag anser nämligen att en av huvudpoängerna med att välja en bygdegård är just att arrangera helt själv. Dessutom tycker jag kuvertpriset vi fick var väl högt (600:- exkl. dryck).

Annars har jag varit på bröllopsfest flera gånger på Särögården. Jag har inget att anmärka på lokalen som sådan, det går in mycket folk om det behövs. Möjligen ligger Särögården lite halvtråkigt. Då har t ex Säröhus betydligt vackrare läge med sin havsutsikt.

• Draak

Här är ett telefonnummer jag hittade:

031 - 93 53 92

Minns dock ej om det är det man ringer för att boka o dyl.

• Pambolina

Hej
    Vi var och tittade på särögården men vi var inte imponerade av miljön.Kuvertpriset ligger på 600:- men man får mkt för det.
    3rätters,brudtårta,nattamat,alkoholfri dryck,servispersonal,blomsterarrangemang,chips och smågodis.Dom städar även åt en,vilket jag tyckte var bra.Åk och kolla och se vad ni tycker.Lycka till!

• My24

Tack för svaren! Har ni någon information på Säröhus? Är det väldigt dyrt? Hittade ingen direkt information om bröllopsarrangemang på deras hemsida.

• little

Säröhus arrangerar inte bröllop längre. Vi har ringt och frågat nämligen men det ligger kalas fint. I så fall är det blomstermåla som ligger precis vid vattnet men det är ganska dyrt har jag hört men ring och fråga. 93 69 20 tror jag det var.
    Lycka till!

Svar på tråden Särögården