Var hitta billig underkjol?
Jag är ute efter en underkjol till min brudklänning som är a-linjeformad. Jag vill ha en i tyll och helst utan ringar. Någon som vet var jag kan köpa en sådan för runt 500 spänn?
Jag är ute efter en underkjol till min brudklänning som är a-linjeformad. Jag vill ha en i tyll och helst utan ringar. Någon som vet var jag kan köpa en sådan för runt 500 spänn?
Kolla e-bay, fick tag på en ny där. Kostade bara 30 dollar totalt (frakten var mycket dyrare än kjolen)
Ok jag har kollat tradera men hittar ingen som jag vill ha. Ska kolla e-bay oxå. Tack för tipset :)
Vilken kjol köpte du o vilken försäljare var det? E du nöjd?
Jag får låna av damen jag köper min klänning av =)
Kolla denna länk. Gick inte att komma in nu, men har för mig att de har billiga underkjolar. Vet inte hur mycket just en sån du vill ha kostar (eller om de har en sån), men det går ju an att kolla :) Snabb och bra service :)
(OBS! De har ganska små storlekar så troligen bör du beställa större än du vanligtvis behöver.)
Alias är: angelsbridal
"3-Hoop full civil war renaissance crinoline slip skirt" står det om kjolen. Finns bilder i auktionen så man kan se vilka klänningar de passar till. Är nöjd med kjolen men har ingen klänning ännu :(
Leverans på 7 dar.
rekommenderar också ebay, min underkjol med tyll o en ring va jätte bra! och kostade strax under 100 kr inkl. frakt..
Vilken säljare köpte du ifrån o vilket land var det? Det låter som att det e nåt sånt jag oxå vill ha som du köpte.
yina_1989, skickades från Kina
Nu har jag beställt en underkjol från e-bay från england för 230:-. ska bli väldigt spännande o se hur den e när den nu kommer :). Hppas verkligen att den passar så jag inte behöver leta mer.