• Embilu

    Tips på morgon gåva till honom..???

    Hej,


    Jag har ingen bra ide' på morgon gåva? Klocka har han, manche knappar har han, han anvander inga smycken. Hmm? tips??

  • Svar på tråden Tips på morgon gåva till honom..???
  • Thinkerbelle

    Hva med f.eks en kjøretur med en Ferrari eller annen sportsbil dersom han liker slikt? Vinkurs? Secret box fotografering?

  • 4Juni2011

    Jag funderar på secret box till min blivande man..

  • Mariabridetobe

    Jag funderar på att köpa "52 weeks" till min M2B, ett spel som man tar fram en gång i veckan och gör saker för varann tänkte vi skulle ta varannan vecka. den finns i flera varianter. Annars har jag hört om några som gjort en fotografering (i underkläder) o gett sin M2B fotona!

  • fryser

    jag tog secretbox bilder o en egen designad humedor.cigarr box.. mycket uppskattat o han röker väldigt sällan cigarr men nu har en låda som håller hans cigarrer fräsha o får de att hålla nästan hur länge som helst.

  • Optimia

    En riktigt fin reservoarpenna? (Köpte själv en Mont Blanc-penna till sambon när han fyllde år).

    Alternativt en visitkortshållare, brevöppnare osv av fin kvalitet -- det är något man inte direkt kommer på att köpa till sig själv, men som kan vara en uppskattad minnessak.

  • pyrro

    Jag gjorde en egen secret box med en del lite mer vågade bilder som passade min man:)
    Han fick även Lagringsviner som vi ska öppna på vår 1, 3, 5, 10 och 15-åriga bröllopsdag.....det var mkt uppskattat av oss båda:)

  • xericax

    Min man och jag gav ingen morgongåva åt varandra. Vi diskuterade det med varandra och konstaterade att vi inte ens själva visste vad vi ville ha. Jag köpte ju redan en hel del smycken åt mig till bröllopet, han köpte manschettknappar till bröllopet. Så vi tyckte att vårt hotellrum med bastu och jacuzzi fick vara vår "morgon gåva" till varandra.

  • Embilu

    Tuse tack foer alla svar!! Lagrings viner later bra, och fina vagade bilder.... eller sa kanske man inte behover morgon gava? Min fiance ar amerikan, han kanske inte vet vad det ar?..

  • pyrro

    Jag tror inte min man hade en ANING om vad morgongåva var, jag ville heller inte ha nån diskussion om det så jag skrev helt enkelt upp det på hans mkt korta men viktiga "att-göra-lista" inför bröllopet. Jag hade nog blivit ganska besviken om jag inte fått något av honom spelade inte så stor roll vad. Min mamma fick ett smycke i morgongåva och jag vet hur mkt det betyder för henne......jag fick ett jättefins halsband av min man:)

Svar på tråden Tips på morgon gåva till honom..???