• Jessan83

    Silverspray

    Var hittar jag gnistrande fin silverspray till blommor för ett okej pris (kommer behöva många) sen om någon har tips på en fint extremt smått glitter/skimmer att ha på kroppen vore jag tacksam för tips :D

  • Svar på tråden Silverspray
  • min hemlighet

    jag puffar upp det här lite för jag är också intresserad =)

  • JustMeAndMyLove

    Borde det inte kunna finnas billigt bland halloweengrejer som affärer vill bli av med?


    Vet ju inget om hur bra såna sprayer funkar men vi hade en silverspray vid halloween förra året som vi sen använde på julgranen, blev riktigt snyggt! Mins inte vilket märke det var eller så men det var i nån maskeradbutik vi köpte det i alla fall :)


    Sen finns det ju till just julgranar också som säkert funkar på blommor. Sån här "snöspray" har ju kommit i silver och rosa osv. 


    Jag skulle kolla biltema, jula, dollarstore, albert och herbert och andra billiga ställen som kan ha olika sprayer och köpa en liten burk och testa :) Kanske till och med funkar med såna där hårsprayer med färg som finns i leksaksaffärer?


     

  • TheD

    Spray för hår/kropp finns på Kicks och Hm osv... :) Om det ska sitta kvar i t.ex. hår så kom ihåg att spraya med vanlig hårspray över så att det sitter:) Har gjort det ett antal gånger på danstävlingar ;)

Svar på tråden Silverspray