• ceybitz

naglar göteborg

Hej!
    Jag är på jakt efter ett ställe i göteborg där man kan få hjälp att fixa naglarna innan bröllopet!
    Är det någon som har något ställe att rekommendera? inte för dyrt tack... Är mest intresserad av att bara fixa till naglarna lite så de blir lite snyggare, vill alltså inte ha längre naglar! vad kan det då kallas? är det manikyr då?
    =)
    Tack för hjälpen!

• Svar på tråden naglar göteborg
  • kiniii

Hej Ceybitz :)

Jag går hos en tjej som heter Janet på Nailtem i Göteborg! Hon är väldigt duktig! Dock är hon nog inte den billigaste i stan, men man får verkligen det man betalar för!

Om du enbart vill fixa till dina naglar utan förlägning så man man antingen enbart göra manikyr med eller utan lack, eller så kan man också göra en förstärkning!

Lycka till!

• fryser

det finns ett ställe längst upp på kungsgatan(tror jag) som heter briliant nails. de är billiga o duktiga på manikyr. dte finns en tjej där som är riktigt riktigt duktig på att lacka o måla mönster på naglarna .

• frovena

Jag har bara gjort nagelförstärkning, provat några olika och tycker Maria på NK är allra bäst. Kostar 900-1000 första gången, men du var antagligen ute efter nåt billigare/mer naturligt?

• Hoffsennanen Tottoplex

Studio x i gbg!

Svar på tråden naglar göteborg