• CeciliaJarl

    Mars Bröllop

    Hallå! Vi planerade ett bröllop i Juni 2011, men ändrade datumet till 26 mars istället.. Någon som har något extra bra tips, någon som också ska gifta sig då? Nu blir det nästan ett vinter bröllop istället för sommar bröllop.. :)


     


    ceciliaj.blogg.se/

  • Svar på tråden Mars Bröllop
  • elisabettan

    Vi gifter oss 1 mars 2011. Ser fram mot ett snörikt och kallt vinterbröllop. Ja, vi tycker att det fortfarande är vinter i mars!

    Var gifter ni er? Vi har bokat iskyrkan i Jukkasjärvi. Kommer bli så häftigt! 

  • DALAnna

    vi ska oxå gifta oss i mars, lutar åt andra helgen..

    Å vi hoppas att det är rikligt med snö denna dag, har alltid önskat mig ett vinterbröllop :)
    Om vädret tillåter blir vigseln utomhus.  Med snölyktor å snökristaller.

  • JärvaJossan

    Vi ska också gifta oss den 26 mars! Glad
    Vart ska ni gifta er? Vi ska vara i Trosa..
    Tror ni att det är tokvinter då fortfarande, eller kan det kanske vara lite vår i luften?

  • LadyDjungle

    Vi gifter oss 12 Mars.
    Nu har det börjat rulla igång med div inbokade möten med, lokaler, vigselförrättare, fotografer o DJ.
    Känns så spännande.
    Igår så kom vi äntligen överrens om alla de låtar som ska vara med under ceremoni och första dansen.
    Hur går det för er andra?
    Lycka till, till er alla.
    Kram

  • DALAnna

    vi gifter oss oxå den 12 mars :)

    Nu börjar de flesta anmälningar komma in, så sitter å grejjar med bordsplaceringen nu.
    åså ringde de om min klänning igår,den är klar! wiii... :)
    nu är de mesta klappat å klart... men finns lite finslip å så kvar... ;)
    åh vad jag älskar den här biten, planering å så.... Allt ska bli så spännande!!

    Vart gifter ni er LadyDjungle?

  • saahan03

    Vi gifter oss den 18 mars. Eftersom vi gifter oss på en annan ort än där vi bor är det mycket som blir lite knepigt. Håller just nu på att kolla upp blommor till min bukett. Snart går tiden för att OSA ut och då ska jag väl sätta mig med bordsplaceringen. Igår hämtade jag ut facklorna som vi ska ha när vi går från kyrkan till restaurangen.

  • Sivalinga

    Här har ni en till Mars-brud! Vi gifter oss den 19 mars i Umeå.

    Inväntar just nu svar från alla inbjudna så vi kan sätta igång med bordsplaceringen. Funderar ännu på musik, catering, ring, blommor.... Och tiden börjar bli knapp! Har lite smått panik... Men men de ordnar sig säkert!

  • LadyDjungle
    DALAnna skrev 2011-01-27 21:58:51 följande:
    vi gifter oss oxå den 12 mars :)

    Nu börjar de flesta anmälningar komma in, så sitter å grejjar med bordsplaceringen nu.
    åså ringde de om min klänning igår,den är klar! wiii... :)
    nu är de mesta klappat å klart... men finns lite finslip å så kvar... ;)
    åh vad jag älskar den här biten, planering å så.... Allt ska bli så spännande!!

    Vart gifter ni er LadyDjungle?
    Hej du.
    Gifter oss i Varberg, Varbergs Fästning (Rikssalen). Så det blir borgerligt.
    Ni då DALAnna?

    Går allt bra med planeringen?
    Ja, det ska bli så spännande.
    Idag var vi och fixade kläder till brudgummen. (vi e lite sena, vi vet) Men det gick superbra. Det blev en frack helt enkelt. Han var så fiiiiin. Helt plötsligt såg han lite äldre ut...tihi. mycket manligt!
  • DALAnna

    inte långt kvar nu...... hihi...
    inte många dar alls...
    vi har oxå borgeligt bröllop, ska vara utomhus hos mina svärföräldrar, i Fors ( utanför Avesta)

    ja tänk vad finklädsel på killar kan göra ;)

    har tvärr åkt på förkylning, så preparerar mig för fullt just nu.. men skönt att de mesta är klart å det som fattas har jag delegerat ut till alla andra...

    Lycka till för er.

Svar på tråden Mars Bröllop