• mmaddee

    Var kan man hitta någon rolig bil?

    Var kan man hitta någon rolig bil att åka med mellan kyrkan och festan?
    Någon som vet?

  • Svar på tråden Var kan man hitta någon rolig bil?
  • JustMeAndMyLove

    Man kan alltid lägga ut en annons i den lokala tidningen och erbjuda bensinpengar och kanske en slant till till någon med en passande bil. Brukar finnas en hel del fina bilar att åka om mangifter sig på sommaren (De flesta med såna finåk jag tänker på, gamla jänkare osv. har ofta bilen avställd på vintern) 


     


    Kolla också forum med den sorts bil du tänker idg på nätet, kanske hittar du någon online!


    :)

  • mmaddee

     


    JustMeAndMyLove skrev 2010-10-22 19:55:01 följande:
    Man kan alltid lägga ut en annons i den lokala tidningen och erbjuda bensinpengar och kanske en slant till till någon med en passande bil. Brukar finnas en hel del fina bilar att åka om mangifter sig på sommaren (De flesta med såna finåk jag tänker på, gamla jänkare osv. har ofta bilen avställd på vintern)    Kolla också forum med den sorts bil du tänker idg på nätet, kanske hittar du någon online! :)

    Jag vet egentligen inte vad vi säker för bil men någon gammal bli typ t ford hade varit kul

  • JustMeAndMyLove
    mmaddee skrev 2010-10-22 21:05:07 följande:
      Jag vet egentligen inte vad vi säker för bil men någon gammal bli typ t ford hade varit kul
    Ja men precis :) Det är nått sånt vi funderar på, antingen det eller häst och vagn!

    Sätt ut en annons, eller kolla på blocket osv. Den som söker skall finna!

  • kokajo

    ofta finns det små intresseföreningar för veteranbilsintresserade som man säkert kan kontakta. Var ska du gifta dig?

  • Bianca25

    Kolla med Elite Limousine i Malmö, tror de har en Rolls Royce. Har själv åkt limousine med dem.

Svar på tråden Var kan man hitta någon rolig bil?