2 of a kind - någon som vet?
Hej!
Funderar på att ha 2 of a kind från Helsingborg på vårt bröllop. Är det någon som känner till dem eller själv har anlitat dem?
Hoppas på svar!
Hej!
Funderar på att ha 2 of a kind från Helsingborg på vårt bröllop. Är det någon som känner till dem eller själv har anlitat dem?
Hoppas på svar!
Puff puff
Verkligen ingen som vet?
Hej!
Jag var på en 35-årsfest där dom spelade och de var jättebra! Spelade verkligen låtar som alla ville höra och kunde sjunga med i!
/Z
Zitron: Oh tack för ditt svar, kul att du tyckte att de var bra. Vi har inte bokat dem än, men det lutar starkt åt det hållet.
Tar gärna emot mer info om det är någon som vet
:)
Jag har också lyssnat på deras hemsida, låter riktigt bra! Är det någon som vet om de alltid spelar utan bakgrund och med bara en gitarr som komp?
Jag såg att de ska spela på vikingbar två kvällar denna månaden 6/11 och 26/11 så man får väl gå dit och lyssna lite.
Ingen mer som har erfarenhet av detta band?
Vi anlitade dem på vårt bröllop och vi var verkligen jättenöjda! Då hade de bara gitarr som komp men vet inte om de har några bakgrunder nu. Men det är bara att maila och fråga. :) I vilket fall var det fullt ös även om det inte var ett helt band. Kan absolut rekommendera dem!
AnnaN75: Tack för ditt svar. Vi har bokat dem nu, kul att höra att du också tycker de är bra :)
Jag vill oxå veta mer om detta bandet