Liveband i Skaraborg/V:a Götaland?
Hej allihopa!
Vi gifter oss i juni 2011 i Skövdetrakten.
Vill gärna ha ett bra livband/coverband på bröllopsfesten.
Någon som har ett bra band att rekommendera? Pris?
Hej allihopa!
kolla med studenterna på MP (musik och ljudproduktion, tror jag det läses ut).
de läser i Skara, hör till Högskolan i Skövde.
S2011: Tack för tipset! ...men vet du något mer etablerat band som finns i området?
nej, tyvärr inte..
Tips!
Kolla även in band en bit ifrån era trakter. Det finns bra band till hyffsade priser som reser runt och spelar.
Fixar man ett enkelt boende för ett band från Stockholmstrakten så borde man kunna få loss dem för mellan 12-14000:-
Jag har säkert fyra-fem band i olika prisklasser som utgår ifrån VästSverige att rekommendera? Vilken typ av band söker du? Bäst "allround-band" från Göteborg är JOS tycker jag. På mitt bröllop hade vi ett jättebra band som var sammansatt av några av Göteborgs bästa musiker helt efter vår musiksmak. Det finns många vägar att gå.
Tack för alla svar! Har bokat ett band som heter Melker från Lidköping, är ett gäng killar. Glad för att jag hittat ett liveband till ok pris (ca 8000.-).
Hej allihopa!
Hej,
Kalle Greiff heter jag. Kolla gärna in min profil för lite mer info! eller på www.two4you.se
Med vänlig hälsning
/ Kalle Greiff
Vad tar ni för en spelning?
Hej,
Kalle Greiff heter jag. Kolla gärna in min profil för lite mer info! eller på www.two4you.se
Med vänlig hälsning
/ Kalle Greiff
Är ute efter exakt samma sak! Vi skall gifta oss 28 juli 2012 och letar efter ett bra coverband med maxhyra på 8000. Bandet skall kunna spela schlagers, brudvals, rock, pop, nutida radiomusik etc. Vi gifter oss några mil utanför Lidköping i Tun utanför Grästorp. Någon som har några bra tips?
Puffar