• Sebastiána

Askungecreme?

Jaha, nu börjar jag närma mig 40 och har upptäckt en del fina linjer vid ögonen. Om jag har en lite pudrigare make-up syns de såklart ännu mer.

Finns någon därute som har tips på någon askungecreme som stramar upp lite eller fyller ut så att man åtminstone ser lite frächare och piggare ut några timmar?

• Svar på tråden Askungecreme?
  • Sebastiána
    Miu skrev 2010-10-15 14:47:29 följande:
    Absolut. Gå inte till Kicks och be om clarins beauty flash balm. Den är bland dom bästa på marknaden för just det du frågar. Tycker jag. Googla och se, här är en länk att börja med :) www.smartson.se/makeup/cl arins-beauty-flash-balm.htm
    Jag antar att du skrev fel "Gå inte till Kicks och be om clarins beauty flash balm"eftersom du sen skrev att den var bra . Funkar den även för mer mogen hy?
  • ClaraH

Bra tipstråd, jag hade själv tänkt starta en liknande. Jag har använt Biotherms cremer i lite olika varianter, men dels är de väldigt dyra och dels vet jag inte om de är så väldigt bra, känns lite torra liksom.

Vad kostar Clarins? Finns det fler tips?

• Alorna

Jag trillade över boots no'7 produkter när jag var i london för några år sedan och jag tycker dom är väldigt bra och prisvärda. Finns en serie för mogen hy där fast jag kommer inte ihåg vad den heter på rak arm.

• Miu

Ha ha, "gå in till Kicks" ska det såklart vara. Den funkar perfekt för mogen hy

• Miu

Jag har jobbat med hud i snart 5 år och det är verkligen den enda som har kommit i min väg som ger den där riktiga slätheten som man vill åt när man ska vara lite extra fin. Det jag tycker är bra med den är att det både är vårdande för huden och ger ett så fint makeup underlag. Antingen brukar krämer vara bra på det ena eller det andra.

• ClaraH

Såg att den är på tub, det tycker jag är ett plus. Känns mer hygieniskt.

• Sebastiána
    Miu skrev 2010-10-15 19:29:22 följande:
    Jag har jobbat med hud i snart 5 år och det är verkligen den enda som har kommit i min väg som ger den där riktiga slätheten som man vill åt när man ska vara lite extra fin. Det jag tycker är bra med den är att det både är vårdande för huden och ger ett så fint makeup underlag. Antingen brukar krämer vara bra på det ena eller det andra.
    Jag köpte Photofinish för ett tag sedan. Jag antar att man ska använda antingen eller.
  • ClaraH

Jag använder också Smashbox primer, men jag vill ju ha en bra fuktkräm också. Är Clarins då "överfödig"?

• vip

Boots No t har ett serum som heter Intense=lägger Du direkt efter rengöring under dagcreme.Jag har också provar deras Linefiller,bra liksom priset.

Svar på tråden Askungecreme?