• mmadde­e
    Äldre 14 Oct 16:33
    2825 visningar
    8 svar
    8
    2825

    Hur öppna mer er kärlek är ni?

    Hur öppna mer er kärlek är ni?
    kan nni kyssas ofentligt dvs på stan eller så att andra ser de. Kan ni hångla ofentligt.

    Vad kan ni gör aofentligt

  • Svar på tråden Hur öppna mer er kärlek är ni?
  • Äldre 14 Oct 16:41
    #1

    Vi kan väl göra allt offentligt om vi vill ;) Dock tycker jag man kan hålla lite band på sig när man är ute bland folk. Enligt mig finns det nästan inget äckligare än två personer som sitter mitt på toget eller på en restaurang o nästintill äter upp varann... Allt med måtta :)

  • mmadde­e
    Äldre 14 Oct 16:42
    #2

     


    Niini skrev 2010-10-14 16:41:15 följande:
    Vi kan väl göra allt offentligt om vi vill ;) Dock tycker jag man kan hålla lite band på sig när man är ute bland folk. Enligt mig finns det nästan inget äckligare än två personer som sitter mitt på toget eller på en restaurang o nästintill äter upp varann... Allt med måtta :)

    jag håller med dig

  • Semlor­na
    Äldre 14 Oct 16:43
    #3

    Antar att du menar bland folk? Isf hångla nej, kyssas nångång ja. På offentlig plats kan jag däremot tänka mig att göra det mesta sålänge ingen annan är där.

  • Amor in aetern­um
    Äldre 14 Oct 17:52
    #4

    Niini skrev 2010-10-14 16:41:15 följande:


    Vi kan väl göra allt offentligt om vi vill ;) Dock tycker jag man kan hålla lite band på sig när man är ute bland folk. Enligt mig finns det nästan inget äckligare än två personer som sitter mitt på toget eller på en restaurang o nästintill äter upp varann... Allt med måtta :)
    håller med dig också!
  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 14 Oct 20:57
    #5

    ja precis som ovanstående skriver, visst kan man väl göra allt offentligt, vem är inte skyldig till att ha haft sex utomhus? men sen är  det ju vad som är propert, jag tycker inte att det är lämpligt att hångla på stan tex. Men visst kan man kyssas och pussas, och vara nära. Vi kan stå och hålla om varandra när vi väntar i Ica kön tex, att jag lutar mig mot hans bröst och han håller om mig och liknande. Eller att han säger något roligt så man bara grabbar tag om hakan på honom och ger honom en puss. Men det ska ju vara propert som sagt, vi kör inte ner tungorna i halsen på varandra, eller händerna i byxorna på varandra för den delen heller.


  • julial­exandr­a
    Äldre 22 Oct 16:30
    #6

    Håller med alla föregående inlägg. Allt med måtta, men det finns inget härligare än en kram eller puss mitt i det vardagliga t.ex. i kassakön. :)

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 22 Oct 23:29
    #7

    Någon enstaka gång en puss, mycket sällan dock beroende på var jag är. Håller inte hand.


    Min sambo är mer öppen än jag vilket orsakar problem och gräl ibland, men jag har dåliga erfarenheter på att var öppet gay och kär på stan, så jag kan inte hjälpa det. 


    Men jag tycker det är väldigt väldigt sällan man ser annat än par som håller hand eller pussar hejdå. Om man inte går på krogen då :)

  • Albert­ina83
    Äldre 25 Oct 00:14
    #8

    Jag och min fästman är rätt så öppna med vår kärlek. Vi har svårt att låta bli varandra men offentligt är vi lite lugnare, vi hångla inte bland folk. Men vi håller hand och pussas och kramas ganska ofta.

Svar på tråden Hur öppna mer er kärlek är ni?