• sjutti­osexa
    Äldre 2 Oct 16:09
    7555 visningar
    4 svar
    4
    7555

    Sängkammar tips, ej för känsliga!

    Jag undrar om nån har tips på hur/vad jag kan överraska min blivande make med i sängkammaren! Alla tips emottages tacksamt!

  • Svar på tråden Sängkammar tips, ej för känsliga!
  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 2 Oct 19:02
    #1

    det är ju lite svårt att säga såhär när man inte har någon aning om vad ni brukar göra så att säga men något som iallafall jag tycker är jätteroligt och som min m2b tycker är väldigt ovant är att han får ögonbindel medans jag pussar och slickar över hans kropp. Han får inte vara med och leka alls, utan får bara ligga still och njuta! Och det är iallafall för han väldigt ovant! och därför uppskattar han det för det blir lite utanför rutinerna.


  • Uttan
    Äldre 2 Oct 23:18
    #2

    Min sambo älskar när jag tar kommando och pratar med honom och han bara kan "följa med" på resan. Enligt min erfarenhet och kunskap så gillar de flesta killar faktiskt när tjejen tar kommandot och bestämmer vad som ska hända. Sexiga underkläder och högklackat har jag provat med, stod och lagade mat när min sambo kom hem iförd detta. Uppskattat!

  • L3icht
    Äldre 3 Oct 14:39
    #3

    Att gå utan för sin vanliga repetoar är en höjdare, oavsett vilken man du har. Överraska honom i duschen, i sängen eller vart som helst.


    Sen behöver ju inte sexet i sig vara nytt, men man kan ju överraska med något, så att det inte blir rutin allting.


    Att ta kommandot över sin manlige partner är väldigt uppskattat, och om man är en sån som talar mycket innan sex, sluta, det är tusen gånger sexigare att inte föra en dialog innan man "kör igång", anser jag.


    Det där med ögonbindel lät intressant, man kanske borde prova på sambon..

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 3 Oct 18:24
    #4

     


    L3icht skrev 2010-10-03 14:39:38 följande:
    Det där med ögonbindel lät intressant, man kanske borde prova på sambon..

    Ja det är jättekul, speciellt om mannen är den som gärna tar övertaget annars! Han tycker det är jättesvårt att bara ligga och inte veta vad jag pysslar med eller vart jag ska pussa nästa gång! Att inte få vara med alls utan ligga still. Jätteroligt tycker jag


Svar på tråden Sängkammar tips, ej för känsliga!