• MonsterSmulan

Festhäfte i Publisher

Tjejer, jag behöver er hjälp!

Jag tänkte börja knåpa ihop ett festhäfte och har hört att Microsoft Publisher ska vara bra för detta. Har aldrig använt programmet och tänkte höra om någon kan komma med några bra tips på vilka alternativ man ska välja för att få ett snyggt häfte i 1/2-A4 format.

Någon som har ett färdigt häfte (behöver inte vara ett festprogram) att visa upp här eller inboxa mig?  TACK på förhand!

/MonsterSmulan

• Svar på tråden Festhäfte i Publisher
  • moonlightgirl

Hej hej
    Jag har jobbat med det programmet flera gånger förut för jobbets räkning och föredrar det framför andra. Jag behöver din mailadress så kan jag maila dig en grej jag har gjort förut. Det handlar inte ett dugg om bröllop men iallafall.   =)

• MonsterSmulan

Hej moonlightgirl!

Åh, vad bra att du har ett exempel! Kan du inte inboxa mig din grej?!

/MonsterSmulan

• Novanna
    Erik och Pernilla skrev 2011-01-06 21:04:30 följande:
    bra val, vi använde också publisher, fungerar riktigt bra för festprogram och vi sparade mycket tid på publisher. 
    vi ville ha bordsplaceringen i mitten på mittuppslaget på en vikt a4 layout och det var riktigt enkelt med det verktyget.

här är vår mall vi använde diabetestankar.blogspot.com/2011/01/tillverka...  
    Hej och wow vad snyggt!

En liten fråga, hur har du gjort själva bordsplaceringsbilden? den med alla de små "gubbarna"
Svar på tråden Festhäfte i Publisher