• 1700ta­l
    Äldre 30 Sep 09:47
    7198 visningar
    14 svar
    14
    7198

    Billiga brudgumskläder på nätet?

    Finns det nån motsvarighet på manliga kläder jämfört med "kinabrudklänningar"? Kan man sy upp/beställa brugummens kläder på samma vis? Tips, idéer, webadresser, erfarenheter? Gärna med lite brittiskt stuk.

    Vore ju kul om han fick behålla sina kläder han oxå, trots lågbudget, om vi inte vill hyra...

  • Svar på tråden Billiga brudgumskläder på nätet?
  • Alorna
    Äldre 30 Sep 09:49
    #1

    Oh jag vill också veta :D

  • Mariab­rideto­be
    Äldre 30 Sep 09:51
    #2

    Åh så långt har jag inte tänkt... det hade ju varit toppen... =)

  • Amor in aetern­um
    Äldre 30 Sep 10:20
    #3

    www.suitopia.se/


    vollmers.e-butik.se/&head_id=21


    www.blacktie.se/shop/index.php&id=1


    Det var några jag hittade när jag googlade "Frock Coat" och "Kostym" :), Vi funderar på att beställa ifrån Suitopia.


     

  • 1700ta­l
    Äldre 30 Sep 10:46
    #4

    Suitopia var ett jättebra tips! Vollmers var dyra, blacktie var bra priser men de hade tyvärr bara frack och smoking.

  • Leona7­5
    Äldre 30 Sep 19:08
    #5

    Diadema.se har prisvärda manschettknappar, och har även kravatter i olika färger med matchande näsduk också till ett mycket rimligt pris. 


    www.diadema.se/till-brudgum-c-39.html

  • Northe­rnTrek­ker
    Äldre 30 Sep 21:13
    #6

    Åhhh - bra tråd! Alla tips är definitivt välkomna! Vi sitter och kikar på just detta nu, men vet inte riktigt var vi ska börja söka...

  • mintur­snart
    Äldre 1 Oct 12:42
    #7

    Vi köpte ifrån www.suitopia.se, det blev görbra

  • Äldre 1 Oct 14:41
    #8

    http://www.mytuxedo.co.uk/

    Har tänkt beställa väst och kravatt härifrån =)

  • Sophia­sweddi­ng
    Äldre 2 Oct 07:05
    #9

    Sweeties har kravatter, näsdukar och västar till jättebra pris. Vi handlade vårt västset därifrån eftersom det var billigare än de flesta andra ställen


    http://www.sweeties.se/shop/category.php?id_category=11

  • Ankanb
    Äldre 7 Nov 17:08
    #10

    Min man köpte sin kostym + väst från www.tailoret.se.


    Dom var billiga och vi blev oerhört nöjda.

  • Kefka
    Äldre 23 Nov 17:47
    #11

    Jag har köpt ett jättesnyggt västset (väst, slips, kravatt och manschettknappar) för ca. 500 från ett företag på ebay, blev helnöjd :)


    "Bara" kostym, skjorta och skor kvar nu ;)

  • CarinR­osalie
    Äldre 13 Feb 14:53
    #12

    jag och min fästmö har köpt våra kläder på ebay. Vi betalade 2200:- för västar,skjortor,kravatter,byxor och långkavajer. Jag rekommenderar Formal Tailor  på ebay varmt. Sjukt biligt och snyggt!

  • Sassab­rassam­andelm­assa
    Äldre 13 Feb 15:51
    #13

    Vi köpte också ifrån www.suitopia.se, snygga kravatter och västar bland annat.

  • 2011br­öllop
    Äldre 13 Feb 17:02
    #14

    www.milanoo.com har jätte mycket fina och otroligt  billiga   har nog det mesta at välja på faktiskt , jätte fina klänningar med   ! Lycka till !!!!Skrattande

Svar på tråden Billiga brudgumskläder på nätet?